Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهلمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی در شهر کرمانشاه آغاز شد. این مسابقات با نام گرامیداشت سردار رشید و سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: چرا تختی «آقا تختی» شد؟/ پنجاه و دو سال از فراق جهان پهلوان گذشت

این رقابت‌ها یکی از مراحل مهم و اصلی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات پیش‌رو از جمله قهرمانی آسیا در هند، رقابت‌های گزینشی المپیک و در نهایت بازی‌های المپیک توکیو است که رضا یزدانی دارنده دو مدال طلا و دو برنز جهان غایب بزرگ این رقابت‌ها لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل اسماعیل نجاتیان حاضر نشد.

با توجه به اولتیماتوم کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد مبنی بر اینکه غایبان جام تختی جایی در تیم ملی نخواهند داشت، به نظر می رسد یزدانی فرصت حضور در المپیک ۲۰۲۰ را از دست داده باشد.

بیشتر بخوانید: نیم قرن وفاداری مردم و جامعه ورزش کشور به مرام قهرمانی و پهلوانی ستودنی است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?

رئیس هیئت کشتی کرمانشاه می‌گوید باتوجه به اینکه ترکیب تیم‌های اعزامی به المپیک و جهانی تا حدود زیادی مشخص شده، عنوان اولی برادرزاده‌های او به درد نمی‌خورد. - اخبار ورزشی -

محمدحسین محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازگشت کشتی‌گیر کرمانشاهی به صحنه مسابقات بعد از پایان محرومیتش اظهار داشت: حالا که محرومیت بهروز هدایتی تمام شده، می‌تواند در مسابقات شرکت کند. چیزی که دیدیم، حکایت از آمادگی خوبش داشت. با کشتی‌گیر سنگین‌وزن‌مان هم خوب تمرین کرد. ان‌شا‌ءالله که بتواند کشتی‌های خوبی بگیرد.

نایب‌قهرمان پیشین کشتی جهان در پاسخ به این سؤال که آیا برادرزاده‌هایش (شیروان و ارشک محبی) هم در رقابت‌های جام تختی آزاد که اواخر اردیبهشت در استان فارس برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد؟، گفت: با عشق و علاقه کشتی را دنبال نمی‌کنند. از کشتی گرفتن سرد شده‌اند. کشتی تا زمانی خوب است که به باختن عادت نکنی. باخت که عادی شود دیگر برگشتن و مدعی شدن سخت است.

محبی ادامه داد: وقتی که شیروان (یدالله محبی) کمیل قاسمی را برد زیر نظر هما (محمدحسن محبی) تمرین می‌کرد و واقعاً خوب بود ولی وقتی به حرف گوش نکرد با افت مواجه شد. قدر خودشان را ندانستند، وقتی می‌توانی چند مدال بگیری اما به اندازه‌ای که باید برایش تلاش نمی‌کنی؛ به خودت ظلم کرده‌ای. هم شیروان و هم ارشک در وهله اول به خودشان ظلم کردند. حالا هم می‌گویند می‌خواهند در جام تختی کشتی بگیرند اما تیم برای المپیک و جهانی اوزان غیرالمپیکی بسته شده، آنجا اول هم شوند، دیگر به چه درد می‌خورد؟

رئیس هیئت کشتی کرمانشاه عنوان کرد: من و هما همیشه آماده در مسابقات شرکت می‌کردیم، اگر می‌باختیم فقط به این فکر می‌کردیم فردا جواب خانواده و رفقا را چه بدهیم، ولی باختن برای اینها عادی شده است. همیشه ترس برمان می‌داشت یک وقت نبازیم. تا وقتی که از باخت بترسی زحمت می‌کشی ولی وقتی باخت عادی شد دیگر اهمیت نمی‌دهی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • تیلور را خودی‌ها زدند | تیلور در المپیک نیست، یزدانی هست؟
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود