Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده خودروی که بخاطر خلافی زیاد توسط پلیس متوقف شده بود در لیست مسافران هواپیمای اوکراین قرار داشت و بدلیل توقف از این حادثه جان سالم به در برد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صادقی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سوادکوه، گفت: در حوالی شهر زیراب، یک دستگاه خودروی سواری را به علت سرعت بالا توقیف کردند و پس از بررسی، متوجه خلافی بالای این ماشین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صاحب این خودرو که اهل استان گلستان بود برای رسیدن به پرواز تهران- کی یف با سرعت زیاد در حال حرکت بود که ماموران پلیس راهور او را متوقف کردند.

این مسافر خط پرواز تهران – اوکراین که به علت توقیف خودرو و نرسیدن به پروازش ناراحت بود امروز پس از اطلاع از سقوط این هواپیما و کشته شدن همه سرنشینان آن هواپیما، از نجات جان خود خوشحال شد و در تماس تلفنی با ماموران پلیس راه، از آن‌ها به خاطر نجات جانش تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان پلیس راهنمایی و رانندگی خودرو مسافران هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد

در پی بارندگی های اخیر و جاری شدن سیلاب ها یک دستگاه خودروی سواری گرفتار در سیل در آبنمای محور روستایی لشکر در پشت کوه دوساری از توابع شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان از غرق شدن حتمی نجات یافت.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت
  • فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه