Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز از اعزام یک فروند بالگرد و شش نیروی عملیاتی برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی سانحه هوایی صبح امروز خبر داد.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اورژانس هوایی البرز در اولین ساعت سقوط هواپیمای اوکراینی در محل حادثه حضور یافت.

وی ادامه داد: به دنبال حادثه تاسف بار سقوط هواپیمای بوئینگ به مقصد اوکراین که ساعت ۶:۱۸ بامداد امروز چهارشنبه، ۱۸ دی ماه رخ داد، مراکز اورژانس تهران، شهریار و البرز واحدهای عملیاتی خود را به محل اعزام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: به منظور امدادرسانی به مصدومین احتمالی، ۳۲ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو فروند بالگرد اورژانس در ساعت اولیه وقوع حادثه به محل اعزام شدند.

وی اعلام کرد: متاسفانه کلیه سرنشینان و کادر پرواز جان خود را از دست دادند.

بابایی گفت: اورژانس هوایی البرز نیز با اعزام بالگرد به همراه شش نفر نیروی عملیاتی ازجمله رئیس اورژانس البرز جهت امدادرسانی و عملیات جستجو در منطقه حضور فعال داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بالگرد اورژانس اوکراین هواپیمای بوئینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۱۵۰۰ نفر به بیمارستان جزیره کیش در تعطیلات نوروزی

ایسنا/هرمزگان رئیس بیمارستان کیش از مراجعه ۱ هزار و ۵۰۰ نفر از آغاز تعطیلات نوروز به این بیمارستان خبر داد.

امید براتی با اشاره به آماده باش بیمارستان برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی از ۲۰ اسفند سال گذشته، اظهار کرد: در این مدت ۱ هزار و ۵۰۰ مراجعه کننده برای بهره مندی از خدمات پزشکی و درمانی به بیمارستان مراجعه کرده اند.

وی افزود: ۲۲۹ ماموریت اورژانس از ابتدای طرح نوروزی ثبت شده و از این تعداد ۸۲ ماموریت اورژانس تصادف در کیش بوده است.

رئیس بیمارستان کیش با اشاره به آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی، گفت: نیمه دوم فروردین، خدمات ماموگرافی به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

براتی از گردشگران خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کیش، نسبت به استفاده از وسایل نقلیه موتوری و خودرویی اقدام کنند.

رئیس بیمارستان کیش، خاطرنشان کرد: ۷۰ تصادف موتورشارژی، ۱۲ تصادف خودرو سواری بدون فوتی، ۲۷ حادثه سقوط از موتور شارژی، ۴ حادثه سقوط از دوچرخه، ۲۵ حادثه سقوط از ارتفاع، ۱ حادثه برق گرفتگی و چهار عملیات اورژانس مسمومیت دارویی از مهمترین عملیات‌های اورژانس در این مدت بوده است.

وی، گفت: ۳۰ پزشک مقیم در تخصص‌های مورد نیاز بیمارستان مشغول خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان هستند و براساس برنامه ریزی، پزشکان فوق تخصص و متخصص نیز برای معاینه بیماران به جزیره کیش سفر می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی به ۲۰۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز گذشته
  • تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر
  • مراجعه ۱۵۰۰ نفر به بیمارستان جزیره کیش در تعطیلات نوروزی
  • اجرای دو عملیات پروازی بالگرد اوژانس مازندران
  • مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در استان اردبیل
  • امدادرسانی به ۲ هزار و ۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز
  • مرگ مرد ۵۸ ساله جوینی براثر سقوط در استخر کشاورزی