Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش با حضور دانشجویان و مسئولان دانشگاهی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای پرافتخار و قهرمانان ملی ایران و عراق، سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس از فرماندهان حشدالشعبی با هدف نمایش اتحاد دو ملت در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، نمایندگانی از سوی دانشجویان کشور‌های سوریه و عراق با قرائت بیانیه‌ای ضمن تبریک و تسلیت به مردم ایران در پی شهادت سردار رشید اسلام بر اتحاد و همبستگی کشور‌های اسلامی تأکید کردند و حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام داشتند.
حجت‌الاسلام علوی کیا، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت نیز در این مراسم به ایراد سخنانی پرداخت و جنایت بزرگ آمریکایی‌ها را محکوم کرد و گفت: این اقدام، همبستگی بیشتر جوامع اسلامی و تقویت روحیه استکبارستیزی را در منطقه به همراه داشته است.

همچنین سید حسن موسوی کربلایی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و محور مقاومت در سوریه در این مراسم، ضمن محکم کردن این جنایت آمریکا از رشادت‌ها و ایثارگری‌های سردار رشید اسلام برای دانشجویان کشور‌های عراق و سوریه سخن گفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز شهادت سردار سلیمانی بزرگداشت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره شامگاه دوشنبه با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام، یونس فرجی سرپرست معاونت فرهنگی استان، و تعدادی از مسوولان بنیاد شهید استان و شهرستان بدره، خانواده‌های معظم شهدا با شکوه خاصی برگزار شد.‌

خاطره گویی سردار شاکرمی و سردار موسی بیگی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره شهید صالح میری، اجرای تئاتر خیابانی در حاشیه یادواره سردار شهید صالح میری، تجلیل از نویسندگان کتاب زندگینامه سردار شهید «صالح میری» با عنوان (صالح من) توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بدره از اعم برنامه‌های اجرا شده در این مراسم باشکوه بود.

شهید «صالح میری» فرزند عوضعلی اول فروردین ۱۳۴۴ در شهرستان بدره دیده به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا چهارم دبیرستان سپری و سپس با توجه به شرایط جنگی کشور و لزوم حراست از مرزهای میهن اسلامی دفاع از میهن را بر ادامه تحصیل ترجیح داد. به عنوان پاسدار به لشکر ۱۱ حضرت امیر (ع) سپاه ایلام پیوست و بعد از مدتی فرماندهی گروهان را بر عهده گرفت.

شهید میری سرانجام پس از رشادت‌های فراوان چهارم اردیبهشت ۱۳۶۷ در منطقه گامو کردستان مورد اصابت گلوله مستقیم دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

مزار این شهید گرانقدر در گلزار شهدای بدره قرار دارد.

کد خبر 6085996

دیگر خبرها

  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • درگذشت پدر علم قنات ایران
  • پیام تسلیت رئیس دانشگاه چمران اهواز