Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۶ هزار و ۳۳۶ راننده حمل و نقل عمومی جاده ای کالای استان از سال گذشته تا ۱۵ دی ماه سال جاری تحت پوشش بیمه تکمیلی رایگان قرار گرفتند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، ایوب کرد امروز چهارشنبه در کارگروه حمل و نقل استان افزود: به منظور رفاه حال رانندگان حوزه حمل‌ و نقل عمومی جاده‌ای کالا، از سال گذشته طرح بیمه تکمیلی برای این قشر زحمت کش و خانواده محترم آنان با همکاری شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به صورت رایگان به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا با در دست داشتن مدارکی نظیر کارت هوشمند رانندگی، شناسنامه و کارت ملی تا ۱۵ دی ماه سال جاری فرصت داشتند با مراجعه به انجمن های صنفی کارگری رانندگان سیستان و بلوچستان نسبت به نام نویسی در این طرح اقدام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آخرین گزارشات از مجموع ۹ هزار و ۱۸۹ راننده فعال بار استان در این بخش تاکنون ۶ هزار و ۳۳۶ راننده  با سیر مراحل لازم، تحت پوشش بیمه تکمیلی رایگان فعالان این بخش قرار گرفتند.

کرد با بیان اینکه بیمه تکمیلی رانندگان همواره یکی از مطالبات این قشر زحمتکش بوده است، تصریح کرد: بعد از پایان مهلت تعیین شده در ۱۵ دی ماه سال جاری، هر دو ماه یکبار سامانه ثبت نام طرح بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده ای به مدت یک هفته مجدد فعال خواهد شد تا آن دسته از رانندگانی که در مهلت مقرر نتوانستند در این طرح نام نویسی کنند، با ثبت اطلاعات خود و همسر و فرزندان علی الخصوص فرزندان معلول و کم توان خود بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ایوب کرد طرح بیمه تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد

تین نیوز

با اعلام هزینه هر اسکن در آشکارسازی های کامیونی، مشخص شد این هزینه هم برای رانندگان کامیون  افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام گمرک جمهوری اسلامی ایران، هزینه هر اسکن کامیون ( آشکار سازهای کامیونی ) در سال جاری و از زمان ابلاغ بخشنامه جدید،  به میزان 950 هزار تومان بدون احتساب 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده تعیین شده است.

در بخشنامه مربوط به تعیین قیمت ارایه خدمات دستگاه های ایکس ری به رانندگان کامیون که تاریخ آن مربوط به دوم اردیبهشت ماه 1403 است، تاکید شده که از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، هزینه خدمات آشکارسازها ( ایکس ری) با توجه به نرخ جدید دریافت و به خزانه واریز می شود. 

یک راننده کامیون در این مورد به خبرنگار تین نیوز گفت: متاسفانه این طور که دولت سال جدید را با گرانی کمرشکن هزینه های حمل و نقل جاده ای شروع کرده به نظر می رسد کمر به نابودی این صنف بسته است.

این راننده همچنین تصویری در اختیار خبرنگار ما قرار گذاشت که مشخص می کند، هزینه اسکن هر دستگاه کامیون در گمرکات کشور با توجه به هزینه مالیات ، یک میلیون و 45 هزار تومان شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • ◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • ◄ سونامی و آوار گرانی بر سر رانندگان عمومی از حق بیمه 3 میلیونی تا هزینه دلاری لوازم یدکی