Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:50:18 GMT

«مجلس قتل رئیس جمهور» به مهرگان رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۱۹۸۸

«مجلس قتل رئیس جمهور» به مهرگان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، «مجلس قتل رئیس جمهور» روایتی است از مکافات نفاق و دوروئی. مکافات جنایت همیشه مرگ نیست، گاهی نفرینی می شود که تا پایان جهان مانند بختک بر تن و روح جنایتکاران مسلط می‌ شود.

کامبیز نیک آمیز، آرزو اولیائی، مهشاد بهبودی، محدثه بهمنی، مینا ترکمن، فریاد جودی، محمد مهدی حاجی علی، مهدی خاوری، پوریا فرجی، حمید فردین، مریم قریشی، نازنین زینب نصیری بازیگران این نمایش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر عوامل این اثر کامبیز نیک آمیز مشاور هنری، آرزو اولیایی و الناز اسکندری دستیاران کارگردان، سهیل محمدی باغشاهی مدیر تولید، محمدمهدی حاجی علی مدیر اجرایی، سیامک خانقلی انتخاب موسیقی  و اتاق فرمان، علی باقری طراح گریم و لباس، علی باقری و شایان بابایی طراح صحنه، مینا قانع طراح پوستر و بروشور، مینا قانع، آریا آزاد پرتو و مریم اصلانی عکاسان،نگار امیری و علیرضا لرک روابط عمومی و مشاور رسانه از دیگر عوامل نمایش «مجلس قتل رئیس جمهور» هستند.

کد خبر 4820600 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه نمایش مهرگان تئاتر ایران کارگردان تئاتر قاسم سلیمانی تئاتر ایران موسیقی ایرانی جشنواره فیلم عمار فیلم سینمایی سینمای مستند سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سریال ایرانی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر پوستر شبکه پنج سیما فیلم مستند سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش کارخانه هیولا‌ها «سالیوان در ایران» به تهیه‌کنندگی محمدامین غلامی و امین گلستانه با سرمایه گذاری هلدینگ امین بازرگان بیهق از ۲۸ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه ایران‌مال که با لستقبال مخاطبان روبرو شده است به هفته دوم اجرا رسید.

در این نمایش فانتزی از صداپیشگان انیمیشن کارخانه هیولا‌ها استفاده شده و برای اولین بار این نمایش با صداپیشگان اصلی روی صحنه می‌رود.

بازیگران نمایش «سالیوان در ایران» به ترتیب ورود به صحنه عبارت‌اند از: علی ضمیری، ثمین افشار، محمدولی فروتن، فرهاد اتقیایی، الهه خادمی، ماریه ماشااللهی، ناصر محمدی و با صدای وحید نفر.

دیگر عوامل در این نمایش می‌توان از: مجری طرح: مصطفی تیموریان، مشاور هنری: کاوه خداشناس، مشاور کودک و نوجوان: علی فروتن، سرپرست گروه فرم و حرکت: رضا کشاورز، طراح صحنه: حسین حاجی ابراهیمی، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح لباس: نیاز حمیدی، طراح رقص‌های فولک: بهروز پوربرجی نام‌برد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید