Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:07:31 GMT

اخراج کارگران شهرداری کوهدشت تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۲۹۳۳

اخراج کارگران شهرداری کوهدشت تکذیب شد

شهردار کوهدشت اخراج کارگران شهرداری این شهر را تکذیب کرد و گفت: تاکنون هیچ‌ کدام از نیروهای اخراجی در زمان شهردار سابق را نه به‌کارگیری و نه اخراج کرده‌ام. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، در روزهای اخیر بیانیه‌ای از سوی کارگران اخراجی شهرداری این شهر در فضای مجازی منتشر شده که در آن کارگرانی که در بخش‌های خدمات شهری، فضای سبز، عمران و اجراییات شهرداری مشغول به‌کار بوده نسبت به اخراج خود گلایه و اعتراض دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده‌ است که شهرداری بیش از شصت‌ نیرویی که قبلاً به‌دستور شهردار وقت اخراج و مجدد با دستور همان شهردار به‌کارگیری شدند را اخراج کرده‌ است.

حقوق کارگران شهرداری یاسوج بعد از 36 ماه پرداخت شدچهارمحال وبختیاری| عیدی کارگران شهرداری اردل رسید; چشم انتظاری کارگران پایان نداردلرستان| 7 ماه حقوق معوق کارگران شهرداری بروجرد پرداخت شد

موسی طولابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفته‌ است در زمان شهردار سابق 64 نفر از نیروهای شرکت طرف قرارداد شهرداری کوهدشت اخراج و پس‌ از آن تعدادی از این نیروها دوباره به‌کارگیری شدند که در رابطه با قانونی یا غیرقانونی‌ بودن این اقدام بنده پاسخگو نیستم چون در زمان مسئولیت اینجانب این اتفاق رخ نداده‌ است.

شهردار کوهدشت می‌گوید از زمانی که به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب شده‌ام تاکنون هیچ‌کدام از نیروهای اخراجی در زمان شهردار سابق را به‌کارگیری نکرده‌ام.

به گفته طولابی کارگرانی که مدعی اخراج از شهرداری کوهدشت هستند با ارائه اسناد و مدارک به این نهاد مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 644/ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه، شهرستان میانه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: شهرداری میانه همواره از پیشگامان و حامیان حوزه فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه، برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه با همکاری و مساعدت شهردار و مسئولین شهرستان میانه را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.

عادل مرتضایی شهردار میانه نیز در این در دیدار، فعالیت در حوزه فرهنگ علی الخصوص در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند عنوان کرده و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

مرتضایی آمادگی همه جانبه شهرداری میانه با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه‌های انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین جوایز مسابقات فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 6088620

دیگر خبرها

  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است