Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد میری هافبک تیم نساجی مازندران در تیررس تیم پرسپولیس تهران قرار گرفته بود و حتی شنیده می‌شد مذاکراتی هم بین او و باشگاه پرسپولیس انجام شده است.

اما در نهایت مذاکرات سرخ‌ها با میری به نتیجه نرسید و به نظر می‌رسد این انتقال صورت نمی‌گیرد و میری در تیم نساجی ماندگار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی مهاجری سرمربی تیم نساجی به مدیران باشگاه اعلام کرده که به حضور میری در تیمش احتیاج دارد.  

سید محمد میری سابقه بازی در خونه به خونه بابل و سپیدرود رشت را در کارنامه دارد.

بيشتر بخوانيد: قهر ادامه دار بازیکنان نساجی پیش از بازی با پرسپولیس

انتهاي پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!

به گزارش ورزش سه، تیم استقلال در چند بازی اخیر فوتبال چشم‌نواز و هجومی را ارائه می‌کند و این فوتبال نتیجه دوندگی بالا تمام بازیکنان با پست‌های مختلف و حضور در تاکتیک تیمی است و به دلیل دوندگی بالا در اواسط نیمه دوم با تحلیل رفتن بدن تعدادی از بازیکنان کلیدی نیاز به تعویض و حضور بازیکنان جدید در ترکیب این تیم احساس می‌شود، بلافاصله پس از تعویض‌هایی که شکل می‌گیرد استقلال با افت قابل توجهی رو به رو می‌شود و این تیم تحت فشار قرار می‌گیرد و در خلق موقعیت هم ناتوان می‌ماند.

این موضوع چند دلیل مشخص دارد، تاکتیک هجومی استقلال رو توانایی ها و نقش محوری ماشاریپوف چیده شده است و پس از خروج این بازیکن با افت قابل توجهی رو به رو می‌شوند و انتقال توپ از خط هافبک به خط حمله با مشکل رو به رو می‌شود!

فاصله فنی زیاد بازیکنان داخل زمین و مهره‌هایی که روی نیمکت حضور دارند پس از تغییرات باعث می‌شود که این تیم با ضرب آهنگ ضعیف‌تر نسبت به نیمه نخست و خلاقیت کمتر و حتی تجربه کمتر به بازی ادامه دهد و این شوک ناگهانی فرصت هجوم همه‌جانبه و بازگشت اعتماد به نفس به تیم مقابل را می‌دهد.

شاید اگر استقلالی‌ها حداقل یک مهره هجومی موثر در خط هافبک روی نیمکت داشتند می‌توانستند پس از سپری کردن نزدیک به 60 دقیقه هجومی بی‌نقص در نیمه دوم با حضور پیمان بابایی و آن هافبک احتمالی روند ضدحمله را پیش بگیرند و در تمامی مسابقات به گل‌های بیشتر فکر کنند اما مهره‌هایی که در دسترس نکونام قرار دارند حتی برای حفظ ریتم بازی و نتیجه هم کافی نیست!

استقلال در بازی با مس، آلومینیوم و شمس‌آذر این تجربه را دارد و باید دید جواد نکونام در هفته های پیش رو چه تدبیری خواهد داشت و آیا این روند پر ریسک را به شکل دیگری ادامه خواهد یا راهکار جدیدی در نظر خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد
  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • سه امتیاز برای حفظ تار و پود نساجی/ تراکتور بازهم شکست خورد
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم