Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@07:57:10 GMT

سبد خرید استقلال همچنان روی هوا

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۳۰۹۵

مدیران باشگاه استقلال طبق لیست  فرهاد مجیدی  موفق شدند ارسلان مطهری را جذب کنند تا این بازیکن بتواند در نیم فصل دوم با پیراهن استقلال به میدان برود.

اخبار ورزشی- از طرفی استقلالی ها در صورتی که در جذب پاتوسی مشکلی پیش نیاید و بتوانند ۲۵۰ هزار دلار بابت صدور رضایت نامه اش بپردازند، این بازیکن در رادار آبی هاست و مذاکراتی هم انجام شده و پاتوسی به زودی استقلالی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در لیست فرهاد، سهرابیان هم حضور دارد که باشگاه مربوطه اجازه حضورش در استقلال را نداد.

کعبی دیگر بازیکنی است که استقلالی ها خواهان جذب او هستند، البته باید اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت  با انتقال او به استقلال موافقت کند.

از طرفی مطرح شده منتظری این روز ها آماده بازگشت به استقلال است و می تواند رضایت نامه خود را از باشگاه فعلی اش برای حضور در جمع آبی ها بگیرد در حالی که این بازیکن در لیست مجیدی نیست. با این حال مدیران استقلال مذاکرات را ادامه می دهند تا در کورس نقل و انتقالات عقب نمانند و بازیکنان مد نظر را جذب کنند

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی فوتبال نیم فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق امیر حسین صادقی -بازیکن اسبق باشگاه استقلال جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در محل این کمیته باید حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر، صادقی علیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرده بود.

کد خبر 6084176

دیگر خبرها

  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو!
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد
  • شانس یک استقلالی برای دعوت به تیم ملی بالاتر رفت