Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد درمنش تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آن شب» درباره آخرین وضعیت این پروژه سینمایی گفت: «آن شب» اولین اثر سینمایی کورش آهاری است که در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود. وی بیان کرد: با توجه به اینکه این فیلم سینمایی در خارج از ایران فیلمبرداری شده است، تمام کارهای فنی «آن شب» در آمریکا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی با عزت‌اله علیزاده معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر صحبت کردم و قرار شد که نسخه اصلی فیلم را به یکی از لابراتوآرهای داخل ایران تحویل دهیم تا نسخه دی‌سی‌پی فیلم آماده شود.

این تهیه‌کننده سینما توضیح داد: علت تحویل دادن نسخه اصلی به لابراتوآرها این است که لابراتوآر مربوطه باید یک کد برای نمایش فیلم ارائه دهد که ممکن است این کد در ایران قابل خواندن نباشد. به همین دلیل هماهنگی لازم برای دریافت نسخه اصلی و ارائه آن به لابراتوآر انجام شده است. این کارگردان سینما گفت: هر چند فرم حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را هم پر کرده بودم، اما به دلیل آن که این اثر سینمایی یک فیلم وحشتناک است و صدا و موسیقی از اهمیت بسیاری دارد، تصمیم گرفتیم که آماده‌سازی این پروژه با عجله انجام ندهیم که به فیلم لطمه بخورد.

داستان این فیلم درباره یک زوج ایرانی در آمریکا است که در یک هتل محبوس شده‌اند در حالی که نیروهای بیگانه‌ای آنها را وادار می‌کنند که با رازهایی که از هم پنهان کرده‌اند روبه‌رو شوند. در مراحل تولید تهیه‌کنندگی این فیلم را ۲ سینماگر آمریکایی یعنی ‌الکس بروتو با همراهی جفری الارد برعهده داشتند اما حالا و براساس اعلام سازمان سینمایی تنها نام محمد درمنش به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم ثبت شده است.

در این فیلم بازیگرانی چون شهاب حسینی، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی و بازیگر خردسال لیلا گرگانیان هستند که در کنار بازیگران خارجی: لی‌لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مو را حضور دارند.
 

کد خبر 476650

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاپیتان» به اکران آنلاین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، اکران آنلاین (بر خط) فیلم سینمایی «کاپیتان»، دومین ساخته محمد حمزه‌ای از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در شبکه فیلیمو آغاز شد.

«کاپیتان» روایت‌گر قصه ۲ پسربچه به نام عیسی و علی است که رویای فوتبالیست‌شدن دارند و در بخش کودکان سرطانی یک بیمارستان بستری هستند. آن ۲ تصمیم گرفته‌اند قبل از آخرین عمل سنگین علی، دور از چشم پزشکان و پرستاران به رویای خود دست پیدا کنند.

«کاپیتان» که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد، فیلمی در گونه کودک و نوجوان است که از مضمون امید و گذشت بهره می‌برد و پاسداشت مقام پرستار و ادای دینی به کودکان سرطانی است؛ پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی‌پور، پرهام غلاملو بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و سید صابر امامی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

این فیلم حضور بسیار موفقی را تاکنون در جشنواره های مختلف سینمایی خارج از کشور تجربه کرده است.

کد خبر 6063420 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی (فیلم)
  • عکس العمل دختران پس از دیدن شهاب حسینی
  • (ویدئو) واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی
  • ببینید | واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • ادامه جشنواره نوروزی تلویزیون با «تنگه ابوقریب»
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • اسکورسیزی و دی‌کاپریو امشب در تلویزیون ایران
  • اسکورسیزی و دی‌کاپریو به تلویزیون ایران می‌آیند