Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بهزاد داداش‌زاده، در خصوص مشکل به وجودآمده بین گابریل کالدرون و باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به ماجرای استقلال و استراماچونی، قابل پیش‌بینی بود که این اتفاق برای کالدرون و پرسپولیس هم تکرار شود. این دو باشگاه دولتی هستند و باید همان‌طور که برای موضوع استراماچونی به استقلال کمک شد، به پرسپولیس هم برای حفظ کالدرون کمک می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داداش‌زاده ادامه داد: متاسفانه دولتی بودن باشگاه‌ها دست مدیران را بسته است و آنها نمی‌توانند کار خاصی را انجام بدهند. زمانی که ایرج عرب به باشگاه آمد باید طوری برنامه‌ریزی می‌کرد که بتوانند پول کالدرون را به طور قانونی به او پرداخت کنند، چون فیفا نظارت دقیقی به این مسائل دارد. بعد از حضور محمدحسن انصاری‌فر که یکی از مدیران شناخته‌شده فوتبال ما است و من شاهد بودم او آمده تا مشکلات مالی را برطرف کند، متاسفانه آنقدر بدهی‌ها انباشته بود که او نتوانست این مشکل را به خوبی حل کند و هنوز هم درگیر این مسائل است.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: کالدرون تعامل خوبی با همه اعضای خانواده پرسپولیس داشت. او به همه احترام می‌گذاشت و در مراسم پیشکسوتان هم حاضر می‌شد. همه هم خوشحال بودند که تیم با هدایت او به خوبی نتیجه می‌گیرد. به همین خاطر همه پشت سرمربی بودند، اما او باید توضیح می‌داد که چرا نمی‌خواست پیروانی در تیم باشد. یا امید عالیشاه به چه دلیل کنار گذاشته شد؟ عالیشاه سرمایه باشگاه پرسپولیس است و کالدرون در این مورد باید دلیل خودش را توضیح می‌داد. همین‌طور در مورد بازی ندادن به سید جلال، کمال کامیابی‌نیا و شجاع خلیل‌زاده، این بازیکنان سه سال در بدترین شرایط به پرسپولیس کمک کردند و سرمربی باید دلیل خودش را برای استفاده نکردن از آنها به مدیرعامل و هواداران اعلام می‌کرد.

 

داداش‌زاده ضمن اشاره به پیشنهاد کالدرون برای عدم جذب بازیکن خارجی و پرداخت مطالبات بازیکنان تیم تصریح کرد: این کار شجاعت مربی را می‌رساند و ما از او ممنون هستیم که شرایط تیم ایرانی را درک کرد و با باشگاه تعامل داشت. او با بچه‌ها دوست و رفیق بود و با قدرت کار پرسپولیس را پیش برد اما نمی‌دانم چه مشکلاتی پیش آمد که این اتفاقات افتاد. شاید می‌خواستند رفتاری که با استراماچونی شد را با او هم داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: کالدرون یک بار هم به شرایط باشگاه اعتراض نکرد. او شناخت خوبی از جامعه ایرانی داشت و همه ما هم با او صادق بودیم، به همین خاطر او هم باید الان صادقانه با همه صحبت کند. مشکلات پرسپولیس را شاید هیچ تیم دیگری نداشته باشد، من خودم هم در ابتدا انتقاداتی داشتم اما همه به او کمک کردند و کسی به او پشت نکرد، حالا هم انتظار این است که علت اختلافش را به مردم بگوید. این هواداران برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند و با اینکه کالدرون در روزهای اول کار بسیار سختی داشت، همه به او کمک کردند.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اختلاف کالدرون و سرپرست تیم که باعث شد سرمربی پرسپولیس از باشگاه بخواهد پیروانی را کنار بگذارد، اظهار داشت: پیروانی آمد که کمک کند، او نیامد که به پرسپولیس ضربه بزند. افشین از جنس پرسپولیس است. از او باید در این مورد سوال شود. همانطور که کالدرون کمک‌های خودش را انتخاب می‌کند، باید به نظر باشگاه در مورد انتخاب مدیر تیم هم احترام بگذارد. اگر نمی‌خواهد با شخص خاصی کار کند، باید مدیریت را توجیه کند و هواداران را هم قانع کند. پیروانی‌ یک فرد معمولی و بی‌سواد نیست. خودش هم‌‌‌ اعلام کرد که نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهد به کار مربیگری بپردازد و دوست دارد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کارش را به صورت اداری در باشگاه ادامه بدهد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. بنابراین کالدرون باید علت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این درخواست را بگوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، شاید اگر ما هم ‌دلایل کالدرون را بشنویم و بدانیم که پیروانی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به تیم ضربه می‌زند، خودمان مانع حضور او در پرسپولیس شویم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

داداش‌زاده در خصوص جذب بازیکنان جدید برای تقویت تیم گفت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به نظر من اگر باشگاه بازیکنی را هم جذب کند بر اساس نظر کالدرون بوده، ما در پست هافبک طراح و همچنین در خط حمله نیاز به تقویت داریم و این کار باید هر چه زودتر انجام شود. پرسپولیس با اینکه نوسانات زیادی داشته اما لیاقت قهرمانی دارد. یکی از مشکلات کالدرون این بود که در هر بازی تغییرات زیادی در ترکیب به وجود می‌آورد و این مسئله در خط دفاع به خوبی مشهود بود اما بر اساس مشاوره‌هایی که به او داده شد، تلاش بازیکنان و سرمربی نتیجه داد و تیم توانست موفقیت خوبی کسب کنند.

 

وی ادامه داد: کالدرون بازیکنان را می‌فهمید اما نمی‌دانم چرا تصمیم گرفت جدا شود. شاید مشاوره‌ای که به استراماچونی داده شد به او هم داده شد. شاید هم قراردادهای ترکمانچایی که با بازیکنان و مربیان خارجی می‌بندند باعث این اتفاقات می‌شود. نمی‌دانم وکلای باشگاه چه می‌کنند. متاسفانه دلال‌ها در این فوتبال رخنه کرده‌اند و به خاطر خودخواهی خودشان باعث بسته شدن این قراردادها می‌شوند. مگر می‌شود قراردادی منعقد شود که یکطرفه و به نفع مربی باشد. این قرارداد معلوم است که ایراد دارد و نشان می‌دهد که وکلا بی‌سواد هستند و فقط به دنبال دلالی و بردن پول برای خودشان هستند. متاسفانه پول‌های زیادی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به خاطر قراردادهای خارجی هزینه شده، آقایان این پول برای مردم است‌‌‌‌‌‌‌‌، وجدان داشته باشید. 

 

هافبک اسبق سرخپوشان پایتخت در مورد لغو اردوی خارجی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تیم‌های لیگ برتری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اظهار داشت: واقعیت این است که ما مشکلات اقتصادی داریم و هر که منکر شود دروغ می‌گوید. ضمن اینکه هر مدیری صد درصد به فکر حفظ جان بازیکنان و اعضای زیر مجموعه‌ خودش است. ما نمی‌دانیم چه اتفاقاتی قرار است بیفتد، ممکن است در کشورهای دیگر و همچنین روی هوا و یا روی زمین اتفاقاتی رخ بدهد، به هر حال ما اماکن خوبی در ایران داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. وقتی نمی‌شود کاری را انجام داد نباید روی آن اصرار کرد. همه دوست دارند به اردوی خارجی بروند، اما باید شرایط را هم درک کنیم.

 

پیشکسوت پرسپولیس افزود: امیدوارم در این روزهای سخت که سردار رشیدمان را از دست داده‌ایم و این باعث شد مردم کشورمان همدل شوند، در فوتبالمان هم همدلی خوبی ایجاد شود تا این فوتبال سرپا  و لطماتی که خورده جبران شود.

 

فارس

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گابریل کالدرون استراماچونی بهزاد داداش زاده پیشکسوت پرسپولیس پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!

اوسمار ویرا از بازیکنان ایرانی می گوید که به بازی آن ها علاقه دارد.

طرفداری | اوسمار ویرا از لیست بازیکنان مورد علاقه اش رونمایی کرد.

شب گذشته اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس میهمان برنامه فوتبال برتر بود و در بخشی از این برنامه، محمدحسین میثاقی از سرمربی سرخ ها درباره لیست بازیکنان مورد علاقه اش که دوست دارد آن ها را به خدمت بگیرد پرسید.

اوسمار ویرا در این خصوص گفت:

من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

اوسمار ویرا در ادامه گفت:

ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال