Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادمهر گفت: برای بزرگداشت نام شهید قاسم سلیمانی پروژه های مهمی که در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید با نام شهید قاسم سلیمانی مزین و نامگذاری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جاسک، « محمد رادمهر » در جلسه شورای اداری ضمن تسلیت فرا رسیدن  سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و همچنین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی فردی شجاع، نخبه ومومن الهی بود و به خاطر داشتن این خصوصیات با شهادتش  دنیا را متاثر کرد و در غم و اندوه وی میلیون ها نفر از مردم حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در حال نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر هستیم، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی به خاطر خلوص نیت و مهرورزی به اقشار مختلف مردم جهان و منطقه، به محبوب ترین چهره در جهان تبدیل شده بود و به همین منظور شهرداران، دهیاران و دستگاهای اجرایی به پاس رشادت ها و زنده نگه داشتن نام و یاد  سردار جهبه مقاومت پروژه های مهم خود را بنام این مجاهد دلاور جبهه حق نامگذاری کنند.


 

فرماندار شهرستان جاسک عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع و وقت گذاشن مدیران برای مردم در هر شرایط و زمان باید در اولویت اول کاری مدیران دستگاهای اجرایی باشد و با راهنمایی و پیگیری مسائل و مشکلات رضایت مردم را جلب کنند.

 

رادمهر ادامه داد: برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم که یکی از برنامه های مهم برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس است، در راس امور قرار دارد و مدیران علاوه بر فراهم کردن زمینه مناسب برای برگزاری و حضور حداکثری مردم در این امر مهم نباید از هیچ کاندیدایی جانبداری کرده و اصل بی طرفی را رعایت کنند.

 

وی تاکید کرد: ارزیابی مدیران به میزان خدمات و عملکرد انجام شده آنها برای مردم انجام می شود که دستگاهای اجرایی در خصوص ارائه خدمات دولت به مردم عملکرد دستگاه مربوطه را به  فرمانداری ارسال کنند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهید قاسم سلیمانی پروژه های دهه فجر شهرستان جاسک نامگذاری شورای اداری فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اینکه اگر مردم را به صحنه نیاوریم مشکل اقتصاد حل نخواهد شد، گفت: بر همه مسئولان تکلیف است بسترها را برای حضور مردم فراهم کنند تا از بن‌بست اقتصادی بیرون بیاییم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی در دیدار با مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی اظهار داشت: بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود.

وی با بیان اینکه کشور در نبرد اقتصادی است و دشمن با ما در این جبهه سخت درگیر است بیان کرد: همان طور که در 8 سال دفاع مقدس دشمن بارها ورود کرد که امنیت را به هم بریزد و موفق نبود امروز در عرصه اقتصادی هم تاکنون موفق بوده‌ایم و علی رغم همه هجمه‌ها و جنگ ترکیبی به لطف خدا توانسته‌ایم روی پای خودمان بایستیم.  

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: امروز دشمن خودش اعتراف می‌کند که تحریم‌ها هیچ اثری بر ایران اسلامی نداشته است. هر جا از ظرفیت مردم استفاده کرده‌ایم موفق بودیم و از گردنه‌های صعب‌العبور گذر کرده‌ایم.

مهدوی با بیان اینکه اقتصاد مردم پایه همواره از سوی رهبری مورد تأکید بوده است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری قبلاً اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده بودند، اما آن نسخه را عمل نکردیم.  

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اینکه اگر مردم را به صحنه نیاوریم مشکل اقتصاد حل نخواهد شد، گفت: بر همه مسئولان تکلیف است بسترها را برای حضور مردم فراهم کنند تا از بن‌بست اقتصادی بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه بسترهای حضور مردم فراهم است، اظهار داشت: متأسفانه آنچه مانع حضور مردم و سرمایه‌گذاران است. بروکراسی سخت و پیچیده اداری است. برای جذب سرمایه‌گذار باید انعطاف داشته باشیم و برای اصلاح قوانین و مقررات دست و پاگیر مدیران پیگیری‌های مصرانه داشته باشند. 

مهدوی با بیان اینکه باید آسیب‌شناسی انجام شود و خلأهای قانونی منعکس شود، گفت: اگر کار را به درستی انجام دهیم مشکلات حل می‌شود.  

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تأکید کرد: به دنبال راه قانونی برای باز کردن گره‌های مشکلات مردم باشیم و با استفاده از ظرفیت‌های مردم باید به دنبال حل مشکلات کشور و مردم باشیم تا به اهداف عالی نظام برسیم.

شعار سال باید منتج به تولید ایران قوی‌تر از گذشته در همه عرصه‌ها شود 

مرتضی ذاکریان نیز در این دیدار اظهار داشت: نباید تک بعدی به شعار سال نگاه کنیم. حفظ ارزش پول ملی،کاهش فاصله طبقاتی و اشتغال پایدار باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه رهبری تأکید مصرانه بر اجرای عدالت داشتند، گفت: کلیدی‌ترین واژه شعار امسال جهش است که باید زمان را در این موضوع مدنظر داشته و در کوتاه مدت به آن دست پیدا کنیم. شعار سال باید منتج به تولید ایران قوی‌تر از گذشته در همه عرصه‌ها شود. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی به تسهیلات بند الف تبصره 18 در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای تولید، اشتغال، کارآفرینی تاکنون 567 میلیارد تومان در استان از محل قانون بودجه 1401 تسهیلات پرداخت شده که 28 درصد مربوط به بیرجند بوده است. 

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید دانشگر سمنان افتتاح شد
  • ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد