Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در پیامی که در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد جانباختن ۱۴ نفر از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف را در سقوط هواپیمای اوکراینی تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 15:52 - 18 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۴۸۰۰

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در صفحه شخصی خود در فضای مجازی جانباختن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف را در سقوط هواپیمای اوکراینی تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ماجرای سفر دسته جمعی دانشجویان شریف به اوکراین چه بود؟

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

متاسفانه با خبر شدم در جریان حادثه دردناک سقوط هواپیمای اکراینی در صبح امروز جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها به ویژه ۱۴ تن از عزیزان دانشگاه صنعتی شریف جان خود را از دست داده اند برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی و برای خانواده هایشان صبر جزیل از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مصطفی رستمی مصطفی رستمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر سه ساعته ذوب آهن در بازگشت به اصفهان؛ هواپیمای زنوزی نقص فنی داشت!

کاروان ذوب آهن نتوانستند به موقغ تبریز را به سمت اصفهان ترک کنند.

طرفداری | نقص فنی هواپیما، بازگشت تیم فوتبال ذوب‌آهن از تبریز را با تأخیر روبرو کرد.

اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن که پس از پیروزی 4 بر یک مقابل تراکتور در تبریز، راهی بازگشت به اصفهان بودند، با اتفاقی غیرمنتظره روبرو شدند. نقص فنی هواپیما، پرواز ذوبی‌ها را با تأخیر سه ساعته همراه کرد.

هواپیمای حامل تیم ذوب‌آهن که متعلق به مالک باشگاه تراکتور بود، هنگام برخواستن از زمین فرودگاه تبریز دچار نقص فنی شد و امکان ادامه پرواز را پیدا نکرد. در پی این اتفاق، اعضای تیم ذوب‌آهن ناچار به بازگشت به فرودگاه تبریز شدند و ساعت‌ها در سالن انتظار منتظر ماندند تا شرایط برای پرواز مجدد فراهم شود.

سرانجام در ساعت یک بامداد روز شنبه، ذوبی‌ها با همان هواپیما و با تأخیری سه ساعته، راهی اصفهان شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • تولید برای اثرگذاری در اقتصاد، باید دانش‌بنیان باشد
  • بیانیه دانشگاه شریف در واکنش به حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شریف در حمایت از پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی+ تصاویر
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف و امیرکبیر در حمایت از پاسخ موشکی و پهپادی ایران به صهیونیست‌ها +تصاویر
  • رهاورد ملاقات ۲/۵ ساعته
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد
  • دردسری جدید برای بویینگ آمریکا
  • تاخیر سه ساعته ذوب آهن در بازگشت به اصفهان؛ هواپیمای زنوزی نقص فنی داشت!