Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سبوه سرکیسیان» اسقف ارامنه تهران در دیدار با مدیرکل آسیای میانه و قفقاز، مدیر و کارکنان رادیو ارمنی معاونت برون مرزی ضمن تبریک ایام میلاد حضرت مسیح (ع) و تسلیت شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» ، گفت: «شهدا بهترین و خالص ترین افراد هر جامعه هستند که راه را برای نسل های آینده نشان می دهند.»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اسقف اعظم ارامنه ضمن عرض خیر مقدم به کارکنان رادیو ارمنی گفت: «رسانه های جمعی هر کشوری در واقع قلب آن کشور هستند و رسانه ها در واقع چهارمین قدرت بزرگ در جهان محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین روی کارکردن در رسانه هایی مثل رادیو ، تلویزیون و سایت های خبری مسئولیت و رسالت خطیری است که خوشبختانه همکاران رادیو ارمنی معاونت برون مرزی رسانه ملی به خوبی توانسته اند در انجام مسئولیت و وظایف سنگین محوله سربلند باشند. » 

اسقف سرکیسیان ادامه داد: « در چند روز گذشته به شدت پیگیر اخبار و رصد رویدادهای ایران ، منطقه و جهان از رسانه های مختلف هستم و از ترور سردار «قاسم سلیمانی» بسیار متاسف شده ام و این واقعه دردناک را به تمام مسلمین ایران و جهان تسلیت می گویم. »

اسقف بیان داشت: «در یکی از شبکه های تلویزیونی شنونده یکی از سخنرانی های سردار گرانقدر اسلام ، قاسم سلیمانی بودم که در خصوص امامت تفکرات و نظریات بسیار ارزشمندی بیان کرد.» 

سبوه سرکیسیان افزود: «رادیو و تلویزیون همیشه حقیقت زندگی را منعکس می کنند و رادیو ارمنی معاونت برون مرزی تلاش دارد تمام حقایق را پوشش دهد و در این ایام که ایران یکی از بهترین فرزندان خود را از دست داده و در واقع یکی از بهترین و با خلوص ترین شخصیت های ایران شهید شده است ، رادیو ارمنی نیز راه شهدا را که همیشه سرچشمه ملت ها و نشان دهنده راه درست برای آیندگان هستند، برای مخاطبان خود ترسیم کرده است.» 

اسقف ارامنه تهران گفت: « همانگونه که بعد از چندین هزار سال هنوز وارطان مقدس و افکارش نزد مسیحیان ارزشمند است، شهید قاسم سلیمانی هم از روشن ترین نقاط تاریخ ایران و افتخاری برای ایرانیان محسوب می شود و حضور افراد بی شماردر مراسم خاکسپاری این شهید گرانقدرگواهی بر حقانیت ، راه و هدفش است. » 

برهان حشمتی مدیرکل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون مرزی نیز با تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) گفت: «بسیار خرسندم که اسقف از تلاش های رسانه ای معاونت برون مرزی در سطح بالا آگاهی دارند. این امر نشانگر آن است که ما توانسته ایم با مخاطبانمان ارتباط خوبی برقرار کنیم و در انجام رسالت ها و وظایف خود در امر رسانه و پوشش درست اخبار سربلند باشیم. » 

علیرضا حسنیان مدیر رادیو ارمنی معاونت برون مرزی رسانه ملی هم با تبریک سال نوی میلادی و آرزوی صحت و سلامت برای اسقف اعظم ارامنه خاطرنشان کرد: «تمامی کارکنان رادیو ارمنی تلاش دارند تا با رعایت اصل سرعت ، دقت و صحت در خبر رسانی و پوشش اخبار ، همکاری و رابطه تنگاتنگی با خلیفه گری ارامنه داشته باشند و هرگونه پیشنهاد و انتقاد از شورای خلیفه گری ارامنه را با روی باز استقبال خواهند کرد. »

در پایان این دیدار اسقف ارامنه ایران با آرزوی سلامتی و موفقیت برای تمام کارکنان رادیو و تلویزیون معاونت برون مرزی رسانه ملی ، برای آرامش روح سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و خانواده ایشان دعا کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جامعه جهان رسانه قفقاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روشن: استقلال و پرسپولیس هیچ وقت واگذار نمی شوند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جنگ تازه قرمز و آبی؛ متلک سیاسی با شورت ورزشی! افشاگری حسن روشن از پشت پرده استقلال

دیگر خبرها

  • شهادت فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس
  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • علیرضا قزوه: فصل دوم سرزمین شعر در حال ساخت است
  • حسن روشن: استقلال و پرسپولیس هیچ وقت واگذار نمی شوند (فیلم)
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • حسن روشن: اختلاف خطیر و نکونام؟ نه می‌فهمیم این چه می‌گوید، نه آن! / فیلم
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون