Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های فرهنگی بنیاد در جهت پاسداشت مقام والای شهید سپهبد قاسم سلیمانی را اعلام کرد. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: بنیاد بر اساس رسالت ذاتی خود برنامه‌های مختلف فرهنگی را در جهت گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان ایشان در حادثه تروریستی تدارک دیده است تا گامی را در جهت پاسداشت این شهید گران‌قدر و یاران ایشان بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به «انتشار ویژه‌نامه شاهد یاران»، «برگزاری کنگره فرماندهان شهید مقاومت»، «ایجاد بنای یادبود در محل شهادت» و «سیره‌نگاری شهید سلیمانی» اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: «فراخوان عکس و برگزاری نمایشگاه از آثار برگزیده با موضوع مراسم تشییع شهید سلیمانی»، «برگزاری کنگره شعر» و «اختصاص غرفه خاص شهید سلیمانی در موزه شهدا» از دیگر برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در این زمینه است.

اجازه تحریف شخصیت شهید قاسم سلیمانی را ندهیم/سکوت در برابر آمریکا آن‌ها را گستاخ‌تر می‌کند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با اشاره به عملیات سپاه پاسداران در پاسخگویی به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: به اذن پروردگار متعال و با تدابیر ارزشمند رهبر انقلاب و اراده و تلاش نیروهای مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی عملیاتی پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین الاسد در هم کوبیده شد. این پیروزی را به مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت شریف و غیور ایران، خانواده معظم شهدا و به ویژه خانواده شهدای معظم عملیات تروریستی نیروهای آمریکایی تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیدمحمدعلی شهیدی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهید سپهبد قاسم سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

عباس برزگر با اشاره به آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان زنجان برای انجام حج تمتع به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم