Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@09:23:05 GMT

پایان مصدومیت حسینی بعد از ۴ بازی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۴۸۲۰

پایان مصدومیت حسینی بعد از ۴ بازی

ترابزون اسپور در حضور ملی پوش ایرانی خود برابر بورسا اسپور متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را دراختیار دارد، از تعطیلات سوپر لیگ ترکیه بهره برده و اردوی آماده‌سازی خود را بدون سفر خارجی و در استانبول برپا کرده است.

 

ترابزون اسپور از ساعت ۱۵ امروز با استفاده از سید مجید حسینی در خط دفاعی، در مسابقه‌ای دوستانه به مصاف بورسا اسپور، تیم ششم جدول لیگ دسته اول ترکیه رفت که در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مجید حسینی که آخرین بار در هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل بازل سوئیس به میدان رفته و به دلیل آسیب دیدگی از ترکیب ترابزون اسپور خارج شده بود، امروز پس از گذشت حدود سه هفته مجددا برای تیمش به میدان رفت.

 

 

مدافع ایرانی ترابزون اسپور پس از مصدومیتی که گریبانگیرش شد، در دو مسابقه سوپر لیگ و یک دیدار جام حذفی ترکیه جزو فهرست قرار نداشت و در بازی اخیرشان مقابل کایزری اسپور نیز به طور کامل روی نیمکت بود، اما امروز دوباره در ترکیب تیمش برابر بورسا اسپور قرار گرفت و بعد از ۵۷ دقیقه حضور در زمین تعویض شد.

 

ترابزون سید مجید حسینی ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترابزون سید مجید حسینی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه پاردس به مورینیو: ده‌روسی بهترین است!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم در اواسط فصل جاری دست به تغییرات روی نیمکت زد و ژوزه مورینیو را پس از 2 سال و نیم برکنار کرد. این مربی پرتغالی رم را به قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا رساند و همچنین به فینال لیگ اروپا راه یافت.

لئاندرو پاردس در مورد تغییر مربی در رم اظهار داشت که او سبک بازی دانیله ده‌روسی را به ژوزه مورینیو ترجیح می‌دهد‌.

پاردس درمورد همکاری با اسطوره رم به عنوان مربی گفت:"ده‌روسی چیزهای زیادی به من می‌دهد چون ایده بازی او به نظرم بهترین است و فکر می‌کنم هر روز احساس بهتری دارم."

این بازیکن آرژانتینی همچنین در مورد هموطن و هم‌تیمی خود در این باشگاه صحبت کرد و از مصدومیت دیگری که مانع از حضور او در تمرینات تیم ملی شد، ابراز تاسف کرد.

پاردس درباره مصدومیت پائولو دیبالا گفت:"دیبالا غمگین بود. او 2 ماه بسیار خوب را پشت سر گذاشت، از نظر بدنی وضعیت بسیار خوبی داشت و در بهترین حالت بازی می‌کرد. این مصدومیت بلافاصله پس از انتخاب برای شرکت در اردوی تیم ملی قطعا او را بسیار ناراحت کرد، اما او خوب است و باز خواهد گشت."

دیگر خبرها

  • کنایه پاردس به مورینیو: ده‌روسی بهترین است!
  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • بدشانسی ژاوی: لوا سالم رفت، مصدوم برگشت
  • تدارک مسکن رایگان برای مسافرین نوروزی در مازندران + فیلم
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • کلین شیت سیدحسین بعد از اعتماد ناگهانی
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد