Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:30:28 GMT

پرواز همدان - تهران برقرار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۴۸۴۵

پرواز همدان - تهران برقرار می‌شود

سهراب کلوندی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی پروازهای فرودگاه همدان افزود: بر اساس توافق با شرکت چارتر کننده، این پرواز از شنبه تا چهارشنبه به صورت رفت و برگشت در مسیر هوایی فرودگاه همدان - فرودگاه مهرآباد تهران انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: این پرواز به صورت شب خواب در همدان است به گونه‌ای که هواپیما شبانه مسافران را از تهران به همدان منتقل می‌کند و پس از استراحت شبانه در فرودگاه همدان، صبح فردای آن روز به تهران بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوندی با تاکید بر اینکه تداوم پروازها و توجیه پذیری آن، مشارکت مردم را می‌طلبد، عنوان کرد: سال گذشته پروازهای دوسویه همدان - تهران به مدت یکسال انجام شد اما نبود مسافر باعث شد پس از یک‌سال این پروازها لغو شود.

وی با اشاره به اینکه پرواز تهران - همدان از تاکیدات استاندار همدان است، اضافه کرد: مناسب نبودن ساعت پروازها تاثیر زیادی در استقبال نکردن مردم داشت.

مدیر فرودگاه بین‌المللی همدان افزود: در پی مذاکره با بخش خصوصی قرار است پروازهای این مسیر در ساعت‌های مناسب انجام شود.

وی با اشاره به عملکرد فرودگاه همدان در انجام پروازهای حج ۹۸، تاکید کرد: زیرساخت‌های فرودگاه همدان بسیار مناسب است و هرگونه پروازی می‌تواند در طول شبانه روز و ۲۴ ساعته در آن نشست و برخاست داشته باشد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان نیز گفت: زیرساخت‌ها نقش موثری در تداوم پروازها دارند که فرودگاه همدان از آن بهره‌مند است.

علی خاکسار افزود: یک شرکت خصوصی که از بزرگترین چارتر کنندگان کشور است پا به کار شده تا پروازهای همدان را رونق بخشد.

وی اظهار داشت: راه‌اندازی پروازهای همدان به سایر شهرها مشارکت آژانس‌ها را می‌طلبد.

خاکسار عنوان کرد: پرواز همدان - مشهد ، همدان - کیش و همدان - شیراز - قشم مثلث طلایی رونق گردشگری را از طریق فرودگاه همدان رقم می‌زند.

مسوول پروازهای داخلی چارتر کننده شرکت محراب گشت نیز با اشاره به اینکه پروازهای همدان - مشهد از سال گذشته با مشارکت این شرکت آغاز شده است، گفت: سال گذشته همکاری خوبی برای استقبال از پرواز همدان کیش انجام نشد.

آرزو مهربانی با اشار به اینکه پرواز همدان - کیش از ۲۵ دی‌ماه برقرار می‌شود، افزود: بر اساس این قرارداد پروازهای دوسویه این مسیر در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گنجایش هواپیمای این پرواز ۱۰۰ صندلی است، اظهار داشت: پروازهای این مسیر ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از کیش حرکت و ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در فرودگاه همدان به زمین می‌نشیند و ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه از همدان به سمت کیش پرواز می‌کند.

مهربانی عنوان کرد: انجام پرواز همدان - تهران به صورت شب خواب، در پنج روز از هفته در دست اقدام است.

وی بیان کرد: برای جلب مشارکت بیشتر، آژانس‌های مسافربری همدان روی پرواز کیش پنج درصد و روی مجموعه تورهای آن ۲ درصد سود می‌برند.

مهربانی اضافه کرد: قیمت پروازهای همدان - تهران هنوز مشخص نیست و پیشنهاد شده نرخ آن در مسیر رفت و برگشت نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان باشد.

مهربانی افزود: پروازها و تورها در پایگاه‌های اینترنتی تعریف شده است و قابلیت رزرو در آن وجود دارد.

وی اظهار داشت: ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف می‌توانند از تخفیفات شرکت استفاده کنند.

مهربانی گفت: این مسیر نیز همچون همه مسیرهای ایرلاینی کشور پایه تخفیف برای نوزادان و کودکان را دارند.

وی تاکید کرد: پروازها به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا مسافران در ساعت مناسب برای ورود و خروج به هتل راحت تر باشند.

مسوول پروازهای داخلی چارتر کننده شرکت محراب گشت اظهار داشت: در حال حاضر توسط این شرکت هفته‌ای ۲ پرواز در روزهای جمعه و سه شنبه به صورت رفت و برگشت از همدان به مشهد و برعکس انجام می شود.

فرودگاه بین المللی همدان در پنج کیلومتری شمال شهر همدان قرار دارد و مجهز به سیستم های کمک ناوبری VOR/DME و NDB است.

پرواز دوسویه همدان - مشهد روزهای جمعه و سه شنبه هر هفته توسط هواپیمای ام.دی که دارای ۱۶۰ نفر ظرفیت است، صورت می گیرد.

برچسب‌ها کیش پرواز همدان تهران هواپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش پرواز همدان تهران هواپیمایی کیش پرواز همدان تهران هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات حج عمره از دوشنبه آغاز می‌شود

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمدحسین آجیلیان در آستانه آغاز عملیات حج عمره ۱۴۰۳، اظهار کرد: این عملیات ۱۰ روزه است و روزی یک پرواز در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و یک پرواز در فرودگاه امام خمینی(ره) انجام می‌شود.   وی با اشاره به فرودگاه‌های عامل حج عمره گفت: زائران خانه خدا در قالب ۱۱ پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (۳ اردیبهشت)، زاهدان (۴ اردیبهشت)، اهواز (۵ اردیبهشت)، تبریز (۶ اردیبهشت)، یزد (۷ اردیبهشت)، کرمان (۸ اردیبهشت)، بندرعباس (۹ اردیبهشت)، ساری (۱۰ اردیبهشت)، اصفهان (۱۱ اردیبهشت)، شیراز ( ۱۲ اردیبهشت) و مشهد ( ۱۳ اردیبهشت) و در قالب ۱۱ پرواز نیز از فرودگاه امام خمینی(ره) عازم کشور عربستان خواهند شد.   مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه در عملیات حج عمره امسال پنج هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، گفت: دو هزار و ۸۶۰ زائر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و دو هزار و ۸۶۰ زائر از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند.   آجیلیان با بیان اینکه آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود، گفت: تمامی پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • آغاز پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال
  • پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه آغاز می‌شود
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت
  • عملیات حج عمره از دوشنبه آغاز می‌شود