Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندران-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سوادکوه در مورد نجات جان مسافر جا مانده از پرواز اوکراین به علت توقیف خودرو در این محور خبر داد و اظهار کرد: روز سه شنبه یک دستگاه لکسوز در حوالی شهر زیرآب به دلیل سرعت بالا توقیف شد و پس از بررسی متوجه خلافی بالای این ماشین شدیم.

به گزارش قدس آنلاین،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سوادکوه در مورد نجات جان مسافر جا مانده از پرواز اوکراین به علت توقیف خودرو در این محور خبر داد و اظهار کرد: روز سه شنبه یک دستگاه لکسوز در حوالی شهر زیرآب به دلیل  سرعت بالا توقیف شد و پس از بررسی متوجه خلافی بالای این ماشین شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صادقی خاطرنشان کرد: صاحب این خودرو که اهل استان گلستان بود برای رسیدن به پرواز تهران-اوکراین عجله داشت و از توقیف خودروی خود ناراحت بود و از ما می‌خواست ماشینش را از توقیف در بیاوریم  اما مقررات این اجازه را به ما نمی‌داد.

وی ادامه داد: وی پس از اطلاع از سقوط این هواپیما و کشته شدن همه سرنشینان آن از نجات جان خود خوشحال شد و در تماس تلفنی با مأموران پلیس راه از ما به خاطر توقیف خودرو و اعمال قانون تشکر کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تهران کیف مسافر جامانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور؟

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور اخبار رسانه‌ای مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور را تکذیب کرد.

اطلاعیه‌های غیرموثق و مشابهی نیز با نام قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص) درحال بازنشر است.

کد خبر 844781 منبع: ایسنا برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران خبر مهم هواپیما

دیگر خبرها

  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور؟
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی
  • صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه
  • ۱۴۱ هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ 
  • توقیف ۲ خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور
  • توقیف بنز قاچاق میلیاردی در زنجان
  • توقیف خودرو با بیش از ۴۰ میلیون تومان خلافی در جاده‌های استان
  • شوتی‌سازی خودرو پیگرد قانونی دارد