Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقازاده گفت: اقدام بجای امروز سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید « علی آقازاده» امروز چهارشنبه ١٨دی در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران جواب دندان شکنی به جنایت آمریکا و دشمنان قسم خورده نظام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استاندار استان مرکزی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را داغ بزرگی بر دل ملت ایران و ملت های آزاده و آزادی خواه جهان دانست و افزود: اقدام امروز ایران جوابی برای این توطئه و هشداری برای دشمنان بود.

 

وی با اشاره به اینکه بنا به اخبار تایید شد همه موشک های شلیک شده به اهداف مورد نظر اصابت کرده اند، بیان کرد: دشمن حتی موفق به رهگیری یک موشک هم نشدند و این توان نظامی ایران و جرات و جسارتی را که ناشی از خون شهدا و جوانان غیرتمند ایران اسلامی است را نشان می دهد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امید است آمریکا در این مورد عاقلانه برخورد کند، گفت:  بیش از یکصد نقطه از مواضع آمریکا اکنون در تیررس سپاه است و اگر کوچکترین اشتباهی از آنان سر بزند قطعا با پاسخ دندان شکن‌تری مواجه خواهد شد.

 

استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند ایران اسلامی گفت: برنامه های دهه فجر امسال باید همچون سنوات گذشته پرشور و با حضور گسترده آحاد جامعه برگزار شود.

 

آقازاده با بیان اینکه ویژه برنامه های دهه فجر امسال در قسمت‌های مختلف معنوی، فرهنگی و اجتماعی و بهره‌برداری از طرح‌ها در بخش دولتی و خصوصی اجرا می‌شوند، ادامه داد: دهه فجر فرصت خوبی برای ارایه عملکرد دولت در سال های که در تحریم شدید و ظالمانه به سر می بریم است.

 

این مقام ارشد استان اضافه کرد: بر اساس آمارها، در طول سال‌های ۹۷ و ۹۸ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی افزایش یافته  و امروز مردم در انتظار شنیدن اخبار خوب، مثبت و سازنده هستند از اقدامات انجام شده در شرایط کنونی هستند.

 

در ادامه این جلسه «مهدی زندیه وکیلی» نیز به افتتاح طرح های عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته برخی طرح های عمرانی به بهره برداری می رسد و برخی نیز عملیات عمرانی آنها آغاز می شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمان افزود: تعداد زیادی طرح عمرانی برای این ایام در نظر گرفته شده است که با وجود تحریم ها توانسته اند فعالیت های خود را به خوبی به انجام برسانند و اماده بهره برداری در دهه مبارک فجر سالگرد پیروزی انقلاب باشند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مسجد سردار شهید قاسم سلیمانی کرمان شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی دهه فجر استان مرکزی استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تقدیر از زحمات فرماندهی، پرسنل و بسیجیان در تمامی عرصه‌های مختلف در سطح شهرستان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از ملت غیور ایران بوده که بنیانگذار انقلاب اسلامی، فرمان تشکیل این نهاد مکتبی را در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ در نخستین روزهای طلوع خورشید انقلاب اسلامی را صادر کردند تا پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب اسلامی باشد.

فرماندار دیلم گفت: امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری همه مردم ایران اسلامی و غیور مردان نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و به ویژه سپاه پاسداران است.

وی افزود: همانطور که در عملیات پیروزمندانه وعده صادق مشاهده شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح، پاسخی قاطعانه، تنبیهی سخت و عبرت آموز به رژیم منحوس صهیونیستی داد.

در این دیدار فرماندهی و جانشین فراجا شهرستان، رئیس بنیاد شهید و ۲ تن از ایثارگران و خانواده شهدا حضور داشتند.

کد خبر 6086830

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند