Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن درباره تحولات منطقه صحبت کرد.

وی در کنایه به سران عربستان سعودی گفت: آیا وقتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به شما می‌گوید گاو شیرده، به شما احترام می‌گذارد؟

 

 

بیشتر بخوانید: اشاره رهبر انقلاب به آخرین و تنها گفتگوی رسانه‌ای حاج قاسم سلیمانی + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی حوثی های یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطر: خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد

وزیر خارجه و نخست وزیر دولت قطر با بیان اینکه خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد، طرفین را به کاهش تنش دعوت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمد بن عبدالرحمن، وزیر خارجه و نخست وزیر دولت قطر امروز چهارشنبه با بیان اینکه منطقه خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده ای را پشت سر می‌گذارد از همه طرف‌های درگیر خواست تنش در منطقه را کاهش دهند.

وزیر خارجه قطر کشتار شهروندان فلسطینی را محکوم و اعلام کرد که مجازات جمعی شهروندان فلسطینی به دست اسرائیل درست نیست.

محمد بن عبدالرحمن سیاست محاصره و گرسنگی در غزه را محکوم کرد.

با گذشت 194 روز از جنگ در غزه، از ساعات ابتدایی بامداد امروز مناطق مختلف مسکونی آماج حملات هوایی و توپخانه‌ای است و همزمان با تأکید دوباره سران رژیم صهیونیستی بر حمله زمینی به رفح، مناطق مختلفی در این شهر مورد هدف حمله پهپادی و توپخانه‌ای قرار گرفت.

وزارت بهداشت غزه امروز  اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 33 هزار و 899 نفر و تعداد مجروحان هم به 76 هزار و 664 نفر رسیده است.

 این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 6 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 56 نفر شهید و 89 نفر دیگر هم مجروح شدند.

تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزهقطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • فیلم/ واکنش انصارالله به تنبیه اسرائیل توسط ایران
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • قطر: خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد
  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • شورای امنیت عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به رأی می‌گذارد
  • شورای امنیت عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رأی می‌گذارد