Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه آتش خشم ملت‌های آزاده خواه منطقه ترامپ را می‌سوزاند گفت: ضربه گیج کننده ایران به آمریکا محقق کننده ایه "نصر من الله و فتح قریب" بود. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام؛ ضمن تبریک و خداقوت به پاسداران عزت آفرین ایران اسلامی و تمامی قوای مسلح کشور که با اقدام به موقع خود انتقام سنگین از آمریکا را گرفتند اظهار داشت:  ضربه گیج کننده ایران به آمریکا محقق کننده  "نصرمن الله و فتح قریب" بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: بدون شک تحقق نصر و پیروزی به‌ دست سربازان ولایت و تحت رهبری مقام معظم رهبری در جهان انجام شدنی است.

انتقام سخت| امام جمعه اهل سنت آق‌قلا: سیلی‌های سپاه به تروریست‌های آمریکایی ادامه داردانتقام سخت|رئیس کمیته هوافضای مجلس‌: آمریکا باید‌ همچنان تاوان‌ بدهد / قدردانی از حمله موشکی سپاهانتقام سخت ـ | دبیر کمیسیون بهداشت مجلس: حمله سپاه به ‌محکم و قاطع بود / آمریکا ‌منتظر اتفاقات بعدی باشد

وی یادآورشد: رجز خوانی ترامپ نشان داد در برابر اراده الهی مردم ایران و با اجرای فرزندان آنان در نیروهای مسلح کشور آب در هاون کوبیدن بوده است و ضربه فرزندان ملت نشان داد که برای ایرانی رجز‌خوانی معنا ندارد.

امام جمعه ایلام به سخنان مهم و سرنوشت ساز مقام معظم رهبری در بعد از اقدام انتقامی ایران اشاره و یادآور شد: اراده امام و امت ایران بر آن است که، «حضور فسادانگیز آمریکا در منطقه باید تمام شود»

وی خاطرنشان کرد: تنها راه آمریکا آن است که حضور فسادانگیز خود را در منطقه برداشته و به خواست ملت‌های آزاده جهان تن داده و در غیر اینصورت آتش خشم ملت‌های آزاده منطقه اورا خواهد سوزاند.

انتهای پیام/891/ ع

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب قدر فرصتی برای خودسازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  نماینده ولی فقیه در استان گفت: ماه رمضان ماهی است که در‌های بهشت باز و در‌های جهنم بسته است و در این ماه از خدا بخواهیم تا در‌های بهشت برای ما باز بماند که این امر نیاز به اخلاص و عمل صالح دارد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: عمل صالح هم معنوی است و هم سیاسی به طوری که در اتفاقات سیاسی، منفعت طلبانه عمل نکنیم چرا که به خاطر همین نگاه منفعت طلبانه اسلام دچار ضربه شده است.
وی گفت: باید ببینیم منفعت انقلاب، جامعه و اسلام چیست و منفعت شخصی را قربانی کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: این هفته لیالی قدر را داریم و همچنین شهادت حضرت امیر علی (ع) که باید از این فرصت‌های معنوی استفاده کرد و همه می‌دانند که اوج این شب‌ها شب بیست و سوم است و باید عرصه‌هایی را برای استفاده خود در این شب فراهم کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: روز کتاب کودک را در پیش داریم که با توجه به کودک کشی اسرائیل در غزه باید پویا و مطالبه گر باشیم.
وی گفت: نهج البلاغه نزد ما بسیار مظلوم است در حالی که این کتاب برادر قرآن است.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ نظام با رأی مردم تثبیت و ثبت شد که دیدگاه امام راحل در این انتخابات، مشارکت و تصمیم گیری مردم بود.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: مردم رکن اصلی نظام هستند و حتماً امسال بسیار پر رنگ‌تر از گذشته باشد.
وی گفت: مردمی بودن نظام در عمل باید دیده شود.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: روز طبیعت همزمان با شهادت حضرت امیر المومنین (ع) است و باید در حرمت این روز مراقبت کرد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: امروز سردمدار ظلم صهیونیست و آمریکا است و ما باید در هر جا و هرکجا یاریگر مظلوم باشیم.
وی گفت: روز قدس هم فرصتی برای مقابله با این ظلم است که باید برای این عرصه جهادی آماده شویم.

دیگر خبرها

  • شب قدر فرصتی برای خودسازی
  • تجمع جمعی از بانوان ایلامی مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان
  • کشور‌های عربی انباردار آمریکا هستند
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه