Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در اسپانیا با تأکید بر غیر قانونی بودن عملیات تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی بنا به دعوت مقامات رسمی دولت قانونی عراق و با هواپیمای غیر نظامی به آن کشور سفر کرده بود و در فرودگاه بین المللی بغداد در منطقه ای غیر نظامی مورد ترور واقع شد.

به گزارش ایسنا، حسن قشقاوی در گفت‌وگو با رادیو W اسپانیا، حمله تروریستی ارتش تروریست ایالات متحده آمریکا و به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش را نقض حاکمیت ملی عراق و مقررات حقوق بین‌الملل دانست و گفت: تصویب اخراج نیرو های آمریکایی از عراق در پارلمان این کشور موضوعی است که مقامات و مردم عراق به دنبال آن هستند و هیچ ارتباطی با سطح و میزان پاسخ ایران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر غیر قانونی بودن عملیات تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت: این شهید بنا به دعوت مقامات رسمی دولت قانونی عراق و با هواپیمای غیر نظامی به آن کشور سفر کرده بود و در فرودگاه بین المللی بغداد در منطقه ای غیر نظامی مورد ترور واقع شد.

سفیر کشورمان همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا تحولات اخیر ایران را به سمت تولید تسلیحات هسته ای سوق می دهد گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که تولید و نگهداری تسلیحات هسته ای را مغایر با منافع ملی و حتی شرع مقدس می داند.

وی تصریح کرد :ایران با امضای توافق هسته ای، پذیرش NPT و پروتکل الحاقی و نیز قبول بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان داده است که خواهان دستیابی به تسلیحات هسته ای نیست.

لینک کوتاه: asriran.com/002y8z

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سفیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

در آستانه روز ارتش نیروهای ارتش مستقر در کرمان با حضور در گلزار شهدا با سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069768 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • سردار سنایی راد: به محضِ اینکه اسرائیل علیه خاک ایران خطایی کند، با انواعِ جدیدی از تسلیحات مواجه خواهد شد/در عملیات تنبیهی دنبال کشته گرفتن نبودیم
  • چه شد که سوئد در یک قدمی ساخت بمب اتمی، از سلاح هسته‌ای دست کشید؟
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟/ از قرارداد نظامی 140 میلیون دلاری تا سکوت رسمی درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی
  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی 
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • سخنگوی وزارت خارجه : روابط ما با اردن دوستانه است/ کشورهای منطقه « تنبیه متجاوز » را حمایت کنند