Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:29:04 GMT

اکبرپور: وریا باید باهوش تر عمل کند

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۶۵۸۰

اکبرپور: وریا باید باهوش تر عمل کند

بازیکنان سابق استقلالی ها معتقد است که بازیکنان فعلی این تیم باید بدانند به هرحال مبالغ مربوط به قراردادهای خود دریافت خواهند کرد و کسی مانند کاپیتان این تیم باید در شرایط فعلی باهوش تر عمل کند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال که سال ها با این تیم در فوتبال ایران و جام قهرمانی آسیا حضور داشت درباره شرایط فعلی این تیم گفت: به هرحال مربی تیم رفته است و طبیعی به نظر می رسد شرایط تیم نرمال نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگزین ایشان آقای مجیدی آمدند و کار را آغاز کردند. فکر می کنم شرایط برای این تیم در حال بهتر شدن است. از طرفی مسئولان تیم هم گفته اند حق و حقوق بازیکنان هم پرداخت شده است و البته گویا به دلیل تعطیلی ناگهانی پول ها در حساب بازیکنان هنوز ننشسته که با اعلام مسئولان این مشکل برطرف می شود.

 

او در پاسخ به اینکه اگر طلب بازیکنان به حساب آنها واریز شده باشد از فردا وریا به تمرین باز خواهد گشت یا خیر گفت: من نمی دانم او را خواهیم دید یا خیر، به هرحال او کاپیتان تیمی است که 20 میلیون هوادار دارد و مشکلات مالی هم همیشه در آن موجود بوده است. وریا بازیکن بزرگی است اما باید در شرایط خاص باهوش تر عمل کند. او کاپیتان تیم است و باید در شرایطی اینچنینی تصمیماتی منطقی تر بگیرد. او باید با درایت بالاتری تصمیمات خود را بگیرد و آن را به بازیکنان هم منتقل کند. الان زمانی است که بازیکنان باید در تمرینات حضور پیدا کنند تا شرایط خوب خود را از دست ندهند. به هرحال مشکلات مالی همیشه در این فوتبال بوده و خواهد بود. یکی از بازیکنانی که مشکلات مالی در این فوتبال را چشیده است من بودم. به هرحال رفتار هواداران سال ها بعد به من نشان داد که در میان تماشاگران چه جایگاهی دارم. حتما تصمیماتی که بازیکنان می گیرند برای هواداران تیم هم اهمیت دارد.

 

او ادامه داد: به هرحال بازیکنان فعلی باید بدانند اگر الان پولشان را ندهند قطعا فردا می دهند اما زمانی بود که ما قرارداد می بستیم اصلا حتی یک نسخه از آن را هم به ما نمی دادند. زمانی قرارداد را می بستند اصلا مبلغی در آن قید نمی شد. اما الان هر طوری که قرارداد می بندند بالاخره بازیکنان به پول خود می رسند. این نکته را هم نباید فراموش کرد ایشان کاپیتان تیم است و رفتار او می تواند روی بازیکنان دیگر هم تاثیر بگذارد.

 

هافبک سابق استقلالی ها درباره حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم گفت: من با فرهاد مجیدی رفاقت دارم اما باید بگویم که شرایط سختی را تجربه خواهد کرد. او البته حتما در خود دیده که می تواند در این تیم موفق شود که پا به میدان گذاشت. البته در کنار او هم آقای نامجو مطلق به عنوان یکی از خوشنام ترین پیشکسوتان استقلال در کنار او خواهد بود و به هرحال ما هم باید در کنار هواداران از تیم حمایت کنیم چرا که کادرفنی بتواند آن طور که می خواهد شرایط تیم را به پیش ببرد.

 

پیکان استقلال تهران سیاوش اکبرپور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان استقلال تهران سیاوش اکبرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ را مشاهده می کنید.

 

دانلود (6.4MB)

دیگر خبرها

  • رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!