Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های جهان به سخنرانی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، درباره حمله تلافی‌جویانه سپاه پاسداران واکنش نشان دادند. 

-روزنامه تلگراف با بازتاب سخنان ترامپ گزارش داد که رئیس‌جمهوری آمریکا از بریتانیا و اتحادیه اروپا خواست که «واقعیت را بپذیرند» و توافق هسته‌ای با ایران را کنار بگذارند. 

شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی نیز این سخنرانی را پوشش داده و گزارش داد که ترامپ اعلام کرد که هیچ آمریکایی در این حمله موشکی کشته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه اینترنتی پولتیکو نیز گزارش داد که ایران در جریان سخنرانی خود گفت که ایران دیگر به نفت خاورمیانه نیازی ندارد.

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان نیز طی پوشش این رویدادها گزارش داد که ترامپ از ادامه سیاست فشار حداکثری علیه ایران خبر داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا سخنرانی حمله موشکی سپاه پایگاه نظامی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواستار خویشتن‌داری همه طرف‌ها برای جلوگیری از گسترش تنش در منطقه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «جاسم محمد البدیوی» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در واکنش به عملیات نظامی تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ضد مواضع صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی اعلام کرد که در سایه تحولات اخیر و سریع در منطقه، شورای همکاری بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات منطقه‌ای و جهانی تاکید می‌کند.

وی گفت که از همه طرف‌ها می‌خواهیم حداکثر خویشتنداری را به کار گیرند تا از تشدید تنش‌ها جلوگیری شود.

دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس در ادامه بر نقش جامعه جهانی در حمایت از تلاش‌ها برای ثبات و جلوگیری از هرگونه تشدید تنش‌ها تاکید کرده و از همه طرف‌های ذی‌ربط خواست به محافظت از امنیت و ثبات منطقه‌ای پایبند باشند.

این درحالی است که حمله نظامی تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران ضد صهیونیست‌ها بازتاب فراوانی در سطح منطقه و جهان داشت و بسیاری آن را در چارچوب حق طبیعی ایران برای دفاع از خود تعبیر کردند.

بعد از حمله سنگین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه مواضع صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن امروز اعلام کرد که تنها راه برای توقف تنش‌ها در منطقه توقف تجاوزات اسرائیل ضد غزه و پایان اشغالگری است.

حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه شب گذشته صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده و در موج های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی در پی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.

واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیلادامه واکنش‌های عربی و بین‌المللی به حمله ایران علیه اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به مطلع بودن از عملیات حمله تلافی جویانه به اسرائیل ( وعده صادق)
  • رئیس پیشین سیا: حمله تلافی‌جویانه ایران به اسرائیل بسیار مهم بوده است
  • حیرت محافل صهیونیستی از ابعاد عملیات تلافی‌جویانه ایران
  • واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نمایانگر ضعف آمریکا بود
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • بازتاب عملیات «وعده صادق» در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • اسرائیل زیر فشار حمله است
  • ترامپ: اسرائیل زیر فشار حمله است
  • اولین واکنش ترامپ به حمله ایران به اسرائیل