Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنگساژ با واریاسیون

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه از رنگ کردن موهایتان احساس نامطلوبی از رنگ فعلی خود داشته باشید و در صدد تغییر آن برآیید که اگر فرصت دوباره رفتن به آرایشگاه و صرف وقت برای آن را ندارید می‌توانید خودتان با کمی دقت و به راحتی با کمی واریاسیون این کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




رنگساژ با واریاسیون یکی از روش‌های اصلاح رنگ موی نامطلوبتان است. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از واریاسیون‌های نقره ای، دودی، سبز و ... زردی مو‌های تان را از بین ببرید.


واریاسیون‌ها چه هستند؟

واریاسیون‌ها رنگ موی خالص و قوی هستند که برای ایجاد سایه‌ی دلخواه به مقدار کم، با سایر رنگ‌ها مخلوط می‌گردند و برای زیباتر شدن و یا از بین بردن زردی یا قرمزی مو، مورد استفاده قرار می‌گیرند.


شما می‌توانید با در نظر گرفتن بیس دلخواه رنگ مو یک الی ده سانت واریاسیون را با توجه به حجم و بلندی موی سر با رنگ موی مورد نظر مخلوط کرده و یا جهت رنگساژ آن را تنها با کمی شامپو استفاده کنید به این ترتیب که:


برای رساندن مو‌های رنگ شده‌ای که هنوز ریشه‌ی آن‌ها در نیامده به بیس مورد نظر، یک تا دوبند واریاسیون دلخواه را باسه قاشق غذاخوری اکسیدان و یکی دو قطره شامپو برای شفاف شدن مخلوط کرده و بر روی موی خیس بگذارید و پس از بیست دقیقه بشویید.


برای مو‌های مش وهایلایت شده نیز جهت جلوگیری از آسیب بیشتر بهتر است واریاسیون مورد نظر را تنها با کمی شامپو مخلوط کرده و روی مو‌های خیس بگذارید و آن‌ها را رنگساژ کنید.



اگر ریشه‌ی مو‌ها چه رنگ و چه مش شده چند سانت رشد کرده باشد بهتر است واریاسیون را با رنگ انتخابی خود مخلوط کرده و بر روی ریشه و البته مو‌های خشک بگذارید و بعد از ۳۰ تا ۴۵ دقیقه آن‌ها را شانه زده، ده دقیقه نیز صبر کنید و سپس بشویید.






موارد مصرف واریاسیون‌ها



واریاسیون سبز

جهت استفاده از بین بردن رفله قرمزی مو



واریاسیون دودی

جهت از بین بردن رفله‌ی زردی



واریاسیون خاکستری

جهت از بین بردن زردی مو



واریاسیون قرمز

جهت ترکیب با رنگ‌های گرم



واریاسیون نقره‌ای

جهت براق نمودن رنگ مو



واریاسیون آبی

جهت از بین بردن رفله‌ی نارنجی



واریاسیون طلایی

جهت ترکیب با سری رنگ‌های طلایی



نکته‌های مهم در استفاده از واریاسیون

هر چه مقدار واریاسیون در رنگ بیشتر باشد رنگ تیره‌تر خواهد شد.

هرچه زمان مکث واریاسیون بیشتر باشد نیز رنگ تیره‌تر خواهد شد.

حتما برای بیس مو‌های زیتونی و دودی-خاکستری از اکسیدان‌های ضعیف آنتی رد یا ضد قرمزی استفاده نمایید.



منبع: seemorgh.com

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی رنگ مو واریاسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا برابر هواداران این تیم به میدان رفت و توانست با نتیجه پر گل 1-4 مقابل این تیم به پیروزی برسد. 

پیروزی بارسا در بازی رفت در پاریس باعث شده بود که بیشتر فوتبال‌دوستان در انتظار تکرار این نتیجه در خانه و صعود شاگردان ژاوی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات باشند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت تا لوئیس انریکه یک بازگشت به بازی دیگر را در شهر بارسلونا و در این دیدار جنجالی تجربه کرده باشد. 

الخلیفی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من به کاری که برای پی اس جی انجام دایدم و این که چطور خودمان را به عنوان نماینده فرانسه در زمین نشان دادیم افتخار می‌کنم. این یکی از بهترین و محبوب‌ترین شب‎‌های من به عنوان مدیر پی اس جی بود. ما بهترین هواداران دنیا را داریم. همه در کنار هم این کار را انجام دادیم.»

پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف دورتموند برود که موفق شد اتلتیکو مادرید را از سر راه بردارد تا تکلیف یکی از تیم‌های صعود کننده به دیدار فینال مشخص شود. 

دیگر خبرها

  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • برای رسیدن موفقیت، علت‌های شکست خود را بررسی بررسی کنید!
  • چرا سر نماز حواسمان پرت می شود؟
  • پی بردن به مشکل کبد از روی مدفوع
  • خرید زعفران با کیفیت و قیمت باورنکردنی