Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@15:23:06 GMT

قطعا ترامپ از کار خود پشیمان و متضرر خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۷۵۵۱

قطعا ترامپ از کار خود پشیمان و متضرر خواهد شد

حجت الاسلام محمدحسنی گفت: حاج قاسم اسطوره جهان اسلام است و مردم از او به عنوان قمر بنی هاشم و مالک اشتر زمان یاد می کنند که همه اینها ریشه در اعمال صالح آن سردار والامقام دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ارتش، حجت الاسلام عباس محمدحسنی در خصوص تاثیر شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در منطقه اظهار کرد: خون با برکت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای همراهشان تاثیرات فراوانی در منطقه و جهان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله آن همبستگی ملت ایران در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و وحدت حقیقی نه ظاهری بین دو ملت ایران و عراق و همچنین راه‌اندازی موج جدید بیداری اسلامی در محور مقاومت در کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیراسلامی شده است.

وی افزود: در کشوری مانند هند علاوه بر مسلمان‌ها، غیرمسلمان‌ها هم نسبت به شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکای ظالم موضع گرفته‌اند و لحظه به لحظه عاشقان سردار شهید قاسم سلیمانی و اظهار تنفر به آمریکا به ویژه شخص ترامپ در حال افزایش است.

نماینده ولی فقیه در ارتش و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یقینا این موجی که با شهادت حاج قاسم و همراهانشان ایجاد شده آمریکا را با خودش نابود خواهد کرد و قطعا ترامپ از کار خود پشیمان و متضرر خواهد شد به نحوی که برای سایر روسای جمهور آمریکا در طول تاریخ هم درس عبرتی باشد.

محمدحسنی در پاسخ به این سوال که رمز محبوبیت سردار شهید قاسم سلیمانی در بین نیروهای ایشان و مردم چه بوده است؟ توضیح داد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا آنجایی که یک انسان غیرمعصوم می تواند فضائل را در خودش جمع کند به معنای حقیقی کلمه دارای این فضائل بود. حاج قاسم سلیمانی سردار با اخلاق، متدین، مخلص، شجاع، متواضع، ولایتمدار و وارسته از دنیا و دلداده به خدا بود. سردار از مردم و برای مردم بود و در راه حفظ و حراست از شرافت و استقلال ملی کشور جان خودش را از دست دادن و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: طبیعی است کسی که برای خدا باشد خداوند دلها را در اختیار او قرار می دهد، حاج قاسم اسطوره جهان اسلام است و مردم از او به عنوان قمر بنی هاشم و مالک اشتر زمان یاد می کنند که همه اینها ریشه در اعمال صالح آن سردار والامقام دارد، قرآن می فرماید هرکس اهل عمل صالح باشد ، خداوند او را محبوب دلها قرار می دهد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی کرمان حجت الاسلام محمد حسنی محمد حسنی ارتش جمهوری اسلامی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه موضع‌گیری خاصی درخصوص واگن‌ها نداریم و می‌گوییم به درد مردم برسید گفت: این اقدام باید به صورت جهادی انجام شود، هریک روزی که این تایید عقب بیفتد مردم از برخورداری نزدیک به هزار واگن عقب خواهند افتاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موضع‌گیری خاصی درخصوص واگن‌ها نداریم و می‌گوئیم به درد مردم برسید، این اقدام باید جهادی انجام شود نه اینکه دو تا سه ماه زمان ببرد.

وی افزود: هر یک روزی که تحویل عقب بیفتد مردم از برخورداری از نزدیک به هزار واگن عقب خواهند افتاد. اگر اشکال هم از ما است بگویند رفع کنیم. بحثی نیست؛ ما نمی‌گوییم اشکال از آن‌ها است بلکه می‌گوئیم باید دلسوزانه پیش برویم نه اداری. اینکه می‌گویند طرح فعلاً باقی بماند، درست نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مترو پیش از این نیز کارشناس تأیید بوده است، خاطرنشان کرد: اگر شرکت دیگری تأیید کند باید دو تا سه میلیارد تومان هزینه شود و ما نمی‌خواهیم هزینه اضافی صرف شود.

چمران سپس در صحن شورای شهر، تصریح کرد: کسی که اعضای شورای شهر را به تمسخر می‌گیرد باید بداند که از مسیر همین شورا به عنوان مدیر انتخاب شده است. باید عیوب را بازگو کنیم اما تمسخر هنر نیست. همه در فضای مجازی هنرمند هستند. به جای این کارها باید کار کرد. ما هنوز مشکل واگن‌ها را به سرانجام نرساندیم.
وی گفت: ما همه در یک قایق نشستیم و اگر آسیبی به آن وارد شود، همه آسیب خواهند دید. نه تنها شورا و شهرداری بلکه کشور ما در شرایطی است که به وحدت و همدلی نیاز دارد. کد خبر 745099

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل گوشه رینگ قرار گرفتند/ تابوی حمله به اسرائیل شکسته شده است
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • (ویدئو) حال و هوای گلزار شهدای کرمان مزار حاج قاسم سلیمانی همزمان با حمله ایران به اسرائیل
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل