Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:39:11 GMT

همتی: ملت ایران فشار حداکثری آمریکا را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۷۸۶۴

همتی: ملت ایران فشار حداکثری آمریکا را شکست داد

«عبدالناصر همتی» تاکید کرد که ادعای افزایش تحریم‌ها نیز یک طبل توخالی است که حتی خودشان نیز باور ندارند و نشانه مهمی است از اینکه آنچه که تاکنون کرده اند با شکست مواجه شده است.

بانک مرکزی در خط مقدم جبهه مقاومت اقتصادی با کمک دولت و سایر ارکان نظام شرایط را به گونه‌ای مدیریت کرده است که خنثی شدن تلاش‌های آمریکا در فشار حداکثری گواه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک مرکزی با قدرت بیشتر و با تدبیر لازم تلاش خود را برای خنثی سازی هرگونه تلاش برای بی ثباتی بازارها خواهد کرد، اطمینان دارم مدیریت علمی و دقیق بازارها تاکنون موفق بوده و لذا با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

بانک مرکزی سیاست‌های پولی و ارزی مورد نظر خود را برای کمک به رشد اقتصادی و کنترل تورم در ادامه سال جاری و سال آینده عملیاتی می‌کند.

لایحه بودجه ابزارهای مناسبی را برای تحقق این اهداف پیش‌بینی کرده است و این اقدامات کمک لازم به کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی را خواهد کرد، همانگونه که قبلا اعلام کردم، بازار ارز همچنان با آرامش به تخلیه شوک های سیاسی خود ادامه می دهد و مردم عزیز نیز دریافتند که نباید اجازه سود جویی به فرصت طلبان در این بازار بدهند و دارایی خود را در معرض ریسک آن قرار دهند.

ترامپ چهارشنبه شب در نخستین نطق رسانه‌ای خود پس از "سیلی" جمهوری اسلامی ایران در پی اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس ایران و ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق، گفت: آمریکایی ها باید شاکر باشند که در حمله هوایی ایران هیچ سرباز آمریکایی آسیب ندیده است. نیروهای بزرگ ما برای همه چیز آماده‌اند اما به نظر می‌رسد ایران در حال عقب نشینی است.

وی همچنین تهدید کرد در پاسخ به تجاوزگری ایران، بلافاصله تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال خواهد شد و این تحریم‌ها تا زمانی که ایران رفتار خود را تغییر ندهد پا برجا خواهد بود.

برچسب‌ها عبدالناصر همتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عبدالناصر همتی عبدالناصر همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از شکست آمریکا در طبس

کماندوهای آموزش دیده آمریکا در اواخر آذرماه سال ۱۳۵۸ عازم کشور مصر شده و در پایگاهی نزدیک قاهره مستقر شدند.فرمان اجرای این عملیات از سوی کارتر، رییس جمهور وقت آمریکا با اعلام کلمه رمز«بروید» صادر و در غروب روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ۱۳۵۸ این عملیات آغاز شد.

به گزارش ایسنا، ماجرای حمله آمریکا به طبس در حقیقت از روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸، (۴ نوامبر ۱۹۷۹) آغاز شد؛ زمانی که «دانشجویان مسلمان پیرو خط امام» به سفارت آمریکا در تهران حمله کردند و ۵۳ آمریکایی را به گروگان گرفتند.با توجه به اینکه دولت کارتر نتوانست از راه دیپلماتیک گروگان‌های آمریکایی را آزاد کند، یگان ویژه «دلتا فورس» از نیروهای مسلح آمریکا، مأموریت پیدا کردند تا گروگان‌های آمریکایی را در یک عملیات کماندویی آزاد کنند و به آمریکا باز گردانند.

طرح عملیاتی «پنجه عقاب»

برای اجرای عملیات «پنجه عقاب» یک ماه پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران،۹۰ نفر از کماندوهای آمریکایی موسوم به «دلتا» به فرماندهی سرهنگ «چارلی بکویث» و سرگرد «میدوز» به ایالت آریزونای آمریکا که تقریبا شرایط کویری ایران را داشت اعزام شدند تا آخرین مراحل تمرینی و آموزشی تحت شرایط مشابه را بگذارنند. از سوی دیگر گروه سرّی ویژه‌ای نیز برای پشتیبانی و تدارک وسایل تکمیلی طرح عملیات، مخفیانه وارد ایران شده و با گروهک‌های ضد انقلاب تماس‌هایی را برقرار کردند.

کماندوهای آموزش دیده آمریکا در اواخر آذرماه سال ۱۳۵۸ عازم کشور مصر شده و در پایگاهی نزدیک قاهره مستقر شدند.فرمان اجرای این عملیات از سوی کارتر، رییس جمهور وقت آمریکا با اعلام کلمه رمز«بروید» صادر و در غروب روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ۱۳۵۸ این عملیات آغاز شد.

برای اجرای این عملیات، ۶ فروند هواپیمای «سی – ۱۳۰ و ۹۰ »کماندوی آموزش دیده آمریکا موسوم به نیروی «دلتا»، از قاهره به ناو هواپیمابر آمریکایی در دریای عمان منتقل شدند.

به این ترتیب نیروهای آمریکایی از خلیج فارس عازم طبس شدند اما این نیروها پس از استقرار در صحرای طبس و پیش از حرکت به سوی تهران، دچار حادثه طوفان شن شده و از ادامه مأموریت باز ماندند. البته در همین راستا «مایلزکاپلند» یکیاز مأموران سابق سرویس اطلاعاتی آمریکا و از دست اندرکاران کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ در ایران معتقد است: «هدف از تهاجم طبس تنها آزادی گروگان‌ها نبود بلکه کودتا برای سرنگونی رژیم ایران هدف اصلی این عملیات بوده است.»

شن‌ها مأمور خدا هستند

حضرت امام خمینی (ره) در همان ایام طی پیام مهمی که در خصوص حمله آشکار نظامی آمریکا صادر کردند به این نکته ظریف چنین اشاره کردند:«نباید بیدار شوند، آنهایی که توجه به معنویات ندارند و به این غیب ایمان نیاورده اند؟نباید بیدار شوند؟ چه کسی این هلیکوپتر آقای کارتر را که می‌خواستند به ایران بیایند ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن‌ها ساقط کردند. شن‌ها مأمور خدا بودند. باد مأمور خداست. قوم عاد را باد از بین برد؛ این باد مأمور خداست. این شن‌ها همه مأمورند. تجربه بکنند باز.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • شکست آمریکا در صحرای طبس تحقق وعده‌های خداوند است
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • یادی از شکست آمریکا در طبس
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین
  • فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماس
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند