Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:43:58 GMT

افزایش تصادف‌های ساختگی در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۷۹۴۱

افزایش تصادف‌های ساختگی در استان ایلام

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام، گفت: اخیرا در استان ایلام، پدیده تصادف ساختگی به منظورهای مختلف از جمله دریافت دیه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مهدی علیزاده مهاجر مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام عصر امروز در نشست هم اندیشی با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، گفت: باتوجه به روند افزایش  تصادف‌های ساختگی در استان ایلام مصم هستیم برای مقابله با این پدیده مذموم اطلاعات و تجارب خود را به کارشناسان راهور که به طور مستقیم با این موضوع درگیر هستند انتقال دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس تحقیقات صورت گرفته این پدیده ناهنجار اجتماعی در استان ایلام به واسطه  شرایط خاص اقتصادی و مولفه‌های دیگر از قبیل بیکاری، بیشتر است.

مدیرکل پزشکی قانونی  استان، بیان داشت: این گونه افراد فرصت طلب عموما از قشر جوان و بیکار جامعه و اکثر دارای سوابق کیفری بوده و به صورت شبکه‌ای با هم در ارتباط هستند.

 وی خاطر نشان کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد در یک بازه زمانی یک ماهه در یکی ازروستاهای استان 11 مورد تصادف ساختگی جرحی رخ داده است. 

علیزاده مهاجر تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های نظامی، قضایی و بیمه‌ها می‌توانند با شناسایی به موقع این افراد و اعمال مجازت‌های سنگین با این پدیده برخورد کنند.

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام تصادفات پزشکی قانونی بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان

ولی جهانی، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: از ابتدای سفر‌های نوروزی تاکنون بیش از هزار گردشگر خارجی از کشور‌های مختلف وارد این استان شده اند.

او افزود: در این مدت شهر‌های آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندر انزلی به ترتیب بیشتر مورد استقبال این گردشگران قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از افزایش ۳۰ درصدی ورود گردشگران خارجی به این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گفته جهانی، این گردشگران در طول اقامت خود در استان گیلان در اقامتگاه‌های رسمی زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان اقامت داشتند.

او با بیان اینکه سطح اشغال تخت‌های واحد‌های اقامتی در طول سفر‌های نوروزی به بیش از ۱۰۰ درصد رسید، تصریح کرد: این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از استان گیلان است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی گیلان همچنین گفت: افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت و بازدید از بنا‌های تاریخی، برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال و ... در افزایش این بازدید‌ها تأثیر بسزایی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند