Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودی اصل با بیان اینکه همه ما باید در قبال خون شهدا باید احساس مسئولیت کنیم، گفت: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی باعث جوشش چشمه های تعالی دین و فرهنگ شهید و شهادت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید «حاج سید جانمحمد موسوی نسب» امروز (۱۸ دی) یادواره ای با عنوان «آبروی محله» با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان لنده در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» در این یادواره، گفت: آرزوی شهادت یکی از مهم ترین نیازهای انسان های باتقوا بوده که این مهم همواره در حوزه های مختلف کارساز است.

 

امام جمعه شهرستان لنده با بیان اینکه شهادت را بهترین پاداش مردان خدا بوده در این راه نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد، ادامه داد: در مسیر رضای خداوند باید حرکت کنیم که شهدا بالاترین مرتبه را طی کردند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه شهید عزادار نمی خواهد بلکه همسنگر می خواهد، اضافه کرد: امروز همه ما باید همسنگران شهیدان باشیم تا بتوانیم در راه تعالی ارزش ها قدم برداریم.

 

محمودی اصل تاکید کرد: همه ما باید در قبال خون شهدا باید احساس مسئولیت کنیم، چرا که این مهم می تواند به عنوان یک سرمایه اجتماعی مطرح شود.

 

امام جمعه شهرستان لنده در ادامه، یادآور شد: همه نگاه ها به سمت ایران اسلامی است و این روزها شهادت سپهبد قاسم سلیمانی باعث جوشش چشمه های تعالی دین و فرهنگ شهید و شهادت شده است.

 

وی گفت: امروز بصیریت و ولایت مداری سردار سپهبد شهید سلیمانی به جبهه مقاومت حیاتی دوباره بخشید.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی کرمان شهادت سردار قاسم سلیمانی مسجد سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی سپهبد قاسم سلیمانی آبروی محله لنده امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس

زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: به مناسبت شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی و شهیدان هسته‌ای این اداره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد این نمایشگاه را برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال اندیشه این ایثارگران تاریخ برگزار کرده است.

او بیان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل نگارخانه فرهنگ و هنر شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

زارعیان اظهار داشت: این نمایشگاه از سه قسمت برای شهیدان هسته ای، شهیدان عملیات رمضان از جمله شهیدمحمد تفکری بافقی و شهید زاهدی که به وسیله اسرائیل غاصب در سوریه شهید شد، تشکیل شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر گفت: در این نمایشگاه هنرمندان از جمله حقیر استاد خوشنویسی، دیباچی استاد طراحی روی پارچه و عطاران که با هنر بافتنی چهره و تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی را طراحی کرده است و به ثبت مالکیت معنوی اداره ثبت اسناد و املاک کشور نیز رسیده است، شرکت دارند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد