Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ دوم پاسدار علی استاد حسینی شامگاه چهارشنبه در آیین شام غریبان شهید سلیمانی در گرگان اظهارداشت: ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان، دفاع از محرومین و مظلومین و برائت از سازش در برابر خصم از ویژگی های بارز این شهید بود.

وی گفت :‌هر چند جنایت بزدلانه ترامپ جسم سردار سلیمانی را از ملت ایران و ملت های آزادی‌خواه منطقه گرفت اما این سردار مطیع ولایت پایه های حکومت متزلزل ظلم را در منطقه به لرزه و تلاطم انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ریختن خون سردار سلیمانی وحدت و انسجام ملت های محور مقاومت در ایران و عراق و سایر کشورهای منطقه مستحکم تر شد.

سرتیپ استاد حسینی گفت :آمریکا تا چند ماه پیش آرزوی واهی تغییر نظام در ایران را دنبال می کرد اما امروز به برکت خون شهید سلیمانی و همراهی و حضور  ده ها میلیونی مردم ایران در تشییع جنازه شهدای حادثه تروریستی اخیر آرزوهای خود را بر باد رفته دید.

وی گفت: کودتای ۲۸ مرداد و تسلط حدود ۱۵ ساله بر منافع ملی ایران ، کشتار دانشجویان در آذر سال ۳۲ ،تشکیل ساواک ، اعمال کاپیتولاسیون، بلوکه کردن اموال ایران، همراهی با صدام در جنگ علیه ایران و سقوط هوایپمای مسافربری بخشی از جنایات دولت آمرکیا علیه ایران است که به زودی توسط سربازان ولایت در ایران و در جبهه مقاومت تاوان همه آنها را پرداخت خواهد کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی ایران و عراق کشورهای منطقه کودتای ۲۸ مرداد ملت ایران ترامپ قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس صبح سه‌شنبه به ریاست سردار یدالله بوعلی دبیرکل این کنگره با موضوع بررسی عملکرد کمیته‌های دوگانه در اتاق جلسات کنگره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار بوعلی با تاکید بر استفاده سپاه فجر فارس از ظرفیت رسانه‌ای اقشار بسیج و نواحی مختلف سپاه گفت: دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید با شکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف باید در مدت زمان باقیمانده تمام همت و تلاش خود را صرف برگزاری پیش‌برنامه‌ها و یادواره‌های مختلف به مناسبت‌های مختلف کنند تا برای برگزاری این رویداد آمادگی لازم را داشته باشند.

سردار یدالله بوعلی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب که بُرد و اثر رسانه را بیش از هرچیزی بیان کردند افزود: باید از تمام ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی و ابزارهای فرهنگی برای تبیین جایگاه شهدای گرانقدر به ویژه ۱۵ هزار شهید استان فارس بهره برد.

در ادامه جلسه سایر اعضای کمیته فضای مجازی و کمیته فرهنگی از جمله حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محسن هاشمی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، سید رسول موسویان نژاد معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سردار هاشم جمالی دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، سید مرتضی آل علی دبیر ستاد این کنگره و … گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

دومین کنگره ملی شهدای استان فارس آبان امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086243

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • سپاه در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • کارنامه سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف درخشان است
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • سرلشکر باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است/ عملیات وعده صادق لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بود
  • سردار باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است