Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:34:35 GMT

امتحانات مدارس متوسطه سقز بخاطر بارش برف لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۸۷۵۱

امتحانات مدارس متوسطه سقز بخاطر بارش برف لغو شد

رییس هواشناسی سقز شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آخر هفته سرد و برفی پیش رو خواهیم داشت، افزود: با ورود سیستم بارشی به منطقه، بارش برف از اوایل امشب شروع و تا پایان روز جمعه ادامه دارد که این پدیده در جاده‌های برون شهری همراه با کولاک و مه غلیظ خواهد بود.

خالد علایی اظهار داشت: هفته آینده نیز علاوه بر بارش‌های معمولی، هفته‌ای سرد با یخبندان شبانه در منطقه حاکم است که اطلاعات بعدی متعاقبا اعلام می‌شود لذا از شهروندان خواهشمندم با رعایت مسایل ایمنی و داشتن زنجیر چرخ در محورها تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتحانات مدارس متوسطه سقز لغو شد

با توجه به بارش برف و یخبندان سطح معابر، با هماهنگی و موافقت فرمانداری شهرستان و مدیریت آموزش و پرورش سقز، امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم شهر و روستاهای سقز فردا پنجشنبه ۱۹ دیماه ۹۸ لغو شد.

در اطلاعیه مدیریت آموزش و پرورش سقز آمده است تاریخ برگزاری امتحانات لغو شده متعاقبا از طریق مدیران مدارس اطلاع رسانی می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سقز نیز در این ارتباط گفت: از لحظات اولیه آغاز بارش برف اکیپ راهداری در محور سقز به بوکان حضور دارند اما بدلیل تردد بالای خودرو و عدم توجه به توصیه ها و نداشتن زنجیر چرخ راه بندان و ترافیک شدیدی بوجود آمده که منجر به تاخیر در خدمات رسانی راهداری شده است.

بهزاد رشیدی با بیان اینکه در این موارد، رانندگان حتما زنجیر چرخ و وسایل ایمنی را با خود همراه داشته باشند، افزود: رعایت موارد ایمنی توسط رانندگان از ماندن آنها در جاده جلوگیری می کند تا سفر بدون خطری داشته باشند.

علیرغم هشدارهای هواشناسی از چند روز قبل مبنی بر بارش برف، هنوز ساعتی از آغاز بارش نگذشته که خیابان‌های شهر را برف فرا گرفته و تردد در سطح شهر را برای خودروها و مردم با مشکل مواجه کرده، این در حالیست که شهرداری از نمک‌پاشی معابر توسط ۱۱ اکیپ خبر داده بود.

مردم هم با اولین بارش برف در سقز به پارک ها و فضاهای باز آمده و خوشحالی می‌کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی آموزش و پرورش بارش برف ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده شهرداری قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان:  از ایستگاه‌های شارک ۲۴۷، پلان۱۴۴، تیس ۱۴۱، مومان۱۴۳، بانست۱۷۵، بریس۱۱۷ بارندگی گزارش شد.
حیدری ادامه داد: از ۱۵۵ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از زاهدان ۲۹.۵، راسک ۴۷، نیکشهر ۹۲.۱، ایرانشهر ۷۹.۵، بمپور ۹۱.۵، دلگان۶۷، خاش ۳۰.۱، سراوان ۴۵، مهرستان ۶۶، نصرت آباد ۷.۵، میرجاوه ۳.۵، زابل ۸.۷ زهک ۱۳.۳ میلی متر باران گزارش شد.

محسن حیدری بیان کرد: از پنجشنبه در سطح استان بویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

 محسن حیدری توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری گردد، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در تردد‌های جاده‌ای احتیاط شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه
  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • هشدارنارنجی جوی: تداوم بارش‌های رگباری درسیستان و بلوچستان
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان