Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن صنعت نفت به استقلال و پرسپولیس می روند؟

طرفداری- دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم صنعت نفت به ایران بازگشت. این سرمربی که به تعطیلات ۱۰ روزه رفته بود از این پس تمرینات طلایی‌پوشان آبادان را زیر نظر خواهد گرفت.

به گزارش میزان؛ اسکوچیچ قرار است در جلسه‌ای با علی عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد برنامه‌های آماده سازی تیم، لیست مازاد و لیست خرید مذاکره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه تمرینی و بازی تدارکاتی در هفته آینده از جمله مباحث این سرمربی در ملاقات با مدیرعامل باشگاه صنعت نفت است.

همچنین درخواست دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به ترتیب برای عیسی‌آل‌کثیر و عقیل‌ کعبی محور اصلی مذاکرات خواهد بود، هرچند اسکوچیچ قبلاً به مسئولان باشگاه اعلام کرده بود با جدایی هیچ بازیکنی موافقت نمی‌کند، ولی عیسی‌زاده برای اینکه شائبه‌ای به وجود نیاید قصد دارد این موضوع را بار دیگر با اسکوچیچ در میان بگذارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا

سرمربی ۴۴ ساله بارسا قصد دارد با تغییر نظر در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش به قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه پایبند بماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که در اوایل بهمن ما در پی باخت خانگی 5 بر 3 بارسلونا مقابل ویارئال در هفته بیست‌و‌دوم لالیگای اسپانیا اعلام کرده بود در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری بارسا کناره‌گیری خواهد کرد، به نظر می‌رسد نظرش در این خصوص تغییر کرده و حالا تمایل دارد به کارش در این تیم ادامه دهد. بارسلونا از زمان اعلام تصمیم ژاوی برای جدایی از این تیم در پایان فصل جاری، روند شکست‌ناپذیری را در پیش گرفته بود و عملکرد خوبی از خود ارائه داده بود، تا اینکه در بازی برگشت با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست را پذیرا شد که متعاقب آن در ال‌کلاسکیوی شب گذشته هم تن به شکست داد.  

روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا در این خصوص خبر داد؛ ژاوی طی چند روز آینده جلسه‌ای با مدیران باشگاه خواهد داشت تا درباره آینده حرفه‌ای‌اش بحث کنند. در چند ماه گذشته، ژاوی دریافته است که بازیکنان در کنار او هستند، چیزی که ممکن است باعث شود او در تصمیم خود در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش تجدیدنظر کند. علاوه بر این، ادامه کمک به رشد جوانان لاماسیا و بازگشت به ورزشگاه اسپاتیفای کمپ نو (ورزشگاه نوکمپ که در حال بازسازی است) از عوامل دیگری است که می‌تواند در تغییر تصمیم او تأثیرگذار باشد.

شبکه رادیویی «رادیو کاتالونیا» هم گزارش داد؛ خوان لاپورتا رئیس بارسلونا اصرار دارد که ژاوی مربی مناسبی برای پروژه فعلی بارسلونا است. در صورتی که باشگاه تضمین بدهد که ترکیب بارسلونا را برای فصل تقویت کنند، با ادامه حضورش روی نیمکت این تیم موافقت خواهد کرد. قرارداد فعلی این مربی اسپانیای با بارسا تا پایان فصل آینده اعتبار دارد.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

ژاوی ماه نوامبر سال 2021 هدایت کاتالان‌ها را برعهده گرفت و در این مدت موفق شده یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا برای آبی‌و‌اناری‌ها کسب کند.

بارسلونا در حال حاضر با 70 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا است و با رئال مادرید صدرنشین 11 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • پیش‌بینی دو میلیون مرگ و میر در زلزله شدید تهران
  • فوتبال ایران قیمت سرمربی سابق تیم ملی را بالا برد!
  • خروجی‌های استقلال مشخص شدند! | اگر نکو بماند این‌ها می‌روند