Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، صفحه رسمی زوج سلطنتی ساسکس در اینستاگرام با انتشار پستی اعلام کرده پرنس هری و همسرش مگان مارکل (دوک و دوشس ساسکس) قصد دارند از عناوین سلطنتی چشم پوشی کرده و برای زندگی به آمریکای شمالی نقل مکان کنند.

این زوج در عنوان کردند؛ پس از ماه ها تفکر و گفت و گوهای داخلی، ما تصمیم گرفتیم که امسال یک تحول ایجاد کنیم و یک نقش کوچک جدید پیشرفته را با زحمت و پشتکار از یک نهاد بزرگتر ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما قصد داریم که از نقش یک عضو ارشد از خانواده ی سلطنتی عقبگرد کنیم و کار کنیم تا بتوانیم از لحاظ مالی مستقل باشیم، در عین حال بطور تمام و کمال از ملکه حمایت می کنیم. این تصمیم ما بر اساس تشویق های شما، مخصوصا در همین سالهای اخیر، بوده است. حالا ما میخواهیم زمانمان را بین بریتانیا و امریکای شمالی تقسیم کنیم، این افتخار را داریم که به وظایفمان در قبال ملکه، کشورهای مشترک المنافع و موسسه های مورد حمایتمان عمل کنیم. این تعادل جغرافیایی ما را قادر خواهد کرد که پسرمان را با سنت های با ارزش سلطنتی که در آنجا به دنیا آمده بزرگ کنیم علاوه بر این فضایی برای خانواده مان فراهم کنیم تا بتوانیم بر فصل جدیدی از زندگیمان که تاسیس نهادهای خیرخواهانه جدید است تمرکز کنیم. چشم به راهیم تا تمام جزییات این موضوع را با شما در میان بگذاریم، همانطور که همچنان همکاریمان را با ملکه، پرنس ولز، دوک کمبریج و تمام وابستگان ادامه می دهیم.

تا آن زمان تشکر قلبی ما را به خاطر حمایت هایتان پذیرا باشید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زوج سلطنتی خانواده سلطنتی خانواده سلطنتی انگلستان پرنس هری مگان مارکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رضا مهرافروز افزود: این تعداد بیش از ۱۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی را شامل می شود که رقم قابل توجهی است.

او اضافه کرد: یکی از بزرگترین همکاری خیّران در آذربایجان غربی، حمایت از ایتام و محسنین است که در این زمینه ۱۸هزار و ۲۶۱ نفر تحت حمایت نیکوکاران قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: فقط در یک ماه گذشته و ایام منتهی به نوروز، یک هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال کمک از سوی خیّران در استان برای نیازمندان پرداخت شده است.

مهرافروز گفت: امسال در زمینه پخت و توزیع غذای گرم ببن خانواده های تحت پوشش، ۲۰۰ آشپزخانه در سطح استان راه اندازی شده است.

او گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان امسال، بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده نیازمند در آذربایجان غربی توزیع شده است.

مهرافروز گفت: علاوه برآن، ۳۲هزار و ۷٠٠ نفر از ایتام و خانواده های زیر حمایت از سفره های افطاری کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در جای جای استان بهره مند شده اند.

دیگر خبرها

  • مردان متولد این ماه مانند پادشاه رفتار می‌کنند!
  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • تمام جهان اسلام موظف به حمایت از ملت غزه هستند
  • پاکستان بار دیگر افغانستان را به حمایت از تروریسم متهم کرد
  • تاج‌گذاری پرنس جوان در انگلیس!‏
  • با تمام امکانات و قوا در کنار مقاومت و مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم
  • اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • سریال کره‌ای «ملکه اینهیون»؛ وقتی «مادرِ تسو» دونگ‌یی بود!