Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@10:22:08 GMT

صعود رئال به فینال سوپرجام اسپانیا

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۹۲۲۴

صعود رئال به فینال سوپرجام اسپانیا

آفتاب‌‌نیوز :

چهارشنبه شب در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا که برای نخستین بار با حضور چهار تیم و به میزبانی عربستان برگزار می‌شود، رئال مادرید برابر والنسیا به برتری سه بر یک رسید تا فینالیست شود.

این دیدار در حالی آغاز شد که رئال مادرید، مثل خط حمله خود متشکل از «کریم بنزما»، «گرت بیل» و «ادن هازارد» را در این مسابقات به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه پانزدهم «تونی کروس» هافبک آلمانی از غفلت دروازه‌بان و مدافعان والنسیا استفاده کرد و توپ را از نقطه کرنر درون دروازه حریف جای داد و گل نخست رئال را ثبت کرد.

در دقیقه ۳۹، «ایسکو» در یک رفت و برگشت، توپ را با ضربه‌ای مناسب به گل دوم کهکشانی‌ها تبدیل کرد.

در ادامه بازیکنان والنسیا با طراحی حملاتی، سعی بر جبران نتیجه داشتند اما در رسیدن به این مهم ناموفق بودند.

در طرق مقابل و در دقیقه ۶۵، «لوکا مودریچ» سومین گل تیم تحت هدایت «زین‌الدین زیدان» را با ضربه‌ای بیرون پا و تماشایی به نام خود نوشت تا شب درخشان رئال تکمیل شود.

در وقت‌های تلف شده، «دنی پارخو» کاپیتان والنسیا از روی نقطه پنالتی تنها گل تیمش را به ثمر رساند.

پنجشنبه شب در دیگر دیدار نیمه‌نهایی، بارسلونا و اتلتیکومادرید دیدار می‌کنند.

ترکیب رئال:

تیبو کورتوا، دنی کارواخال، سرخیو راموس، رافائل واران، مندی(مارسلو)، تونی کروس، لوکا مودریچ(رودریگز)، کاسمیرو، فدریکو والورده، ایسکو و لوکا یوویچ(ماریو دیاز)

ترکیب والنسیا:

یائومه دومنک، دنیل واس، گارای، پائولیستا، خوزه گایا، کوکلین(روبن سابیرنو)، کوندوگبیا (گومز)، دنی پارخو، کارلوس سولر، کوین گامیرو (دنیس چریشف) و فران تورس

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال رئال مادرید سوپرجام اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟

جدال برزیل و اسپانیا حاشیه کم نداشت و علاوه بر برخی درگیری‌ها داخل زمین، در بیرون زمین نیز شاهد جر و بحث بازیکنان دو تیم بود

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در چارچوب دیداری دوستانه، دو تیم اسپانیا و برزیل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تساوی 3-3 رضایت دادند.

اسپانیا 3-3 برزیل؛ نمایش سرگرم‌کننده از نسل جدید

پس از سوت پایان بازی، جو متشنجی در بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد و نیمکت‌ها با یکدیگر درگیر شدند. آن‌چه که از تصاویر تلویزیونی دریافت می‌شد، این بود که گویا وینیسیوس جونیور از رفتار بازیکنان اسپانیا ناراحت شده و قصد حمله به او را دارد اما حقیقت ماجرا چه بود؟

در جریان بازی، برخی هواداران اسپانیا که طرفدار رئال مادرید بودند، بارها آلوارو موراتا را هو کردند و شعارهایی علیه او سر دادند. موراتا با وجود حضور طولانی مدت در ترکیب کهکشانی‌ها، اصلا نزد هواداران این تیم محبوب نیست و به واسطه تصمیاتش پس از قطع همکاری با رئال مادرید به چهره‌ای منفور نزد آن‌ها تبدیل شده‌است. پس از سوت پایان بازی، موراتا قصد داشت به سمت هوادارانی که در پشت نیمکت اسپانیا حضور داشتند برود و پاسخ شعارهای آن‌ها را بدهد اما وینیسیوس جونیور که برای رئال مادرید توپ می‌زند پس از مطلع‌شدن از قصد موراتا، عصبانی شد و در جهت دفاع از هواداران تیمش از او خواست کارش را متوقف کند. همین گفتگوی کوتاه وینیسیوس و موراتا منجر به درگیری‌ شد و سایر بازیکنان دو تیم نیز در آن مداخله کردند.

درگیری موراتا و وینیسیوس فیلم درگیری موراتا و وینیسیوس  

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • قهرمانی بارسلونا در کوپادِاسپانیا در فینال جنجالی و دراماتیک‌
  • شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها
  • نیمه‌نهایی والیبال |‌ شهدابی‌‌ها در آستانه صعود به فینال
  • نیمه نهایی لیگ والیبال| شهدابی‌‌ها در آستانه صعود به فینال
  • لیگ برتر والیبال| شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها مقابل نماینده ارومیه
  • شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال
  • هشدار مربی اسپانیا به برزیل در مورد اندریک