Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اینکه سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط نیرو‌های آمریکایی و دستور مستقیم ترامپ به شهادت رسید، واکنش‌های زیادی در فضای مجازی منتشر شد. در این واکنش‌ها اسامی افراد معروف بسیاری به چشم می‌خورد که یکی از آن‌ها رابرت دنیرو بازیگر مطرح هالیوود است.

امروز پس از اینکه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی عین الاسد خبر داد باز هم سراسر شبکه‌های مجازی از واکنش‌های کاربران مختلف پر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان صفحه منتسب به رابرت دنیرو برای چندمین بار پستی بر ضد ترامپ منتشر کرد.

صفحه منتسب به رابرت دنیرو با انتشار کاریکارتوری از ترامپ نوشت:

"باید این کار را انجام دهیم."

This has to be done ...
#IranAttacks #IranvsUSA»

   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رابرت دنیرو دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد

معین‌الدین سعیدی با اشاره به سیل اخیر در چابهار گفت: از همان ساعات اولیه وقوع سیل مسئولان اجرایی و به ویژه شخص استاندار و وزیر کشور و رئیس سازمان راهداری کنار مردم سیل‌زده بودند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مسئولان اجرایی کنار سیل‌زدگان چابهار باعث دلگرمی مردم شد و ارائه خدمات از سوی مسئولان به سیل‌زدگان جای قدردانی دارد.

سعیدی افزود: مشکلات در اثر تخریب زیرساخت‌های آب و برق و راه بسیار بیشتر شده و ارائه خدمات به سیل زدگان با مشکلات زیادی همراه است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت نیرو تلاش بسیاری را برای مهار آب‌های مرزی انجام می‌دهد اما باز هم بخشی از این آب‌ها به دریا می‌ریزد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشاورزان از سیل اخیر خسارات زیادی دیده‌اند و باید برای جبران خسارات وارد شده به زیرساخت‌ها بودجه اعتباری در نظر بگیریم.

سعیدی افزود: درست است که حجم تخریب‌ها در سیل اخیر بسیار زیاد بود اما مسئولان تلاش‌های خود را برای خدمت رسانی به سیل‌زدگان داشتند که از آنها سپاسگزاری می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • پیوستن بازیگر اسکاری به جمع حامیان فلسطین + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان