Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-به نظر من خوب است که صدا و سیما صحبت‌های اردشیر زاهدی را پخش کند، ایشان زمانی نماینده ایران در سازمان ملل بوده و زمانی هم وزیر امور خارجه بوده است.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه نباید انسجام ملی ایجاد شده پس از شهادت سردار سلیمانی را خراب کرد، گفت: خوب است صدا و سیما صحبت‌های اردشیر زاهدی را پخش کند تا مردم باید بدانند که حتی وزیر امور خارجه رژیم سابق هم از مردم ایران دفاع می‌کند و از رفتار آمریکا اعلام انزجار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«علی مطهری» عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یکی از پیام‌های مهم شهادت سردار سلیمانی را با توجه به شخصیت وی مساله وحدت ملی عنوان کرد.

وی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: سپهبدشهید سلیمانی یک فرد متفکر با بینش اجتماعی و سیاسی معتدل بود. به عبارتی می‌توان وی را انسانی خوش فکر و به دور از تندروی توصیف کرد. فردی که مصلحت و وحدت در جامعه را همواره در نظر داشت.

مطهری با ارزشمند توصیف کردن وحدتی که در کشور پیرامون تشییع پیکر سردار سلیمانی ایجاد شده است، تاکید کرد: وظیفه افرادی، چون ما که برای بزرگداشت شهادت وی تلاش می‌کنیم این است که باید به آرمان او احترام بگذاریم و این وحدتی که الان در کشور ایجاد شده است را حفظ کنیم. نباید با مصادره به مطلوب کردن شخصیت و جایگاه سپهبد سلیمانی و فرصت‌طلبی، از محبوبیتی که میان ایرانیان داشتند به وجهه وی ضربه بزنیم. این که پس از این یک عده مدعی شوند این شهید بزرگوار متعلق به ما بوده است، برخلاف رویه آن شهید است.

نماینده مردم تهران با یادآوری دیدار خود با سردار شهید سلیمانی افزود: ایشان فرد بسیار معتدلی بود. من وقتی با وی ملاقات داشتم، متوجه شدم کاملا مشی اجتماعی و سیاسی معتدلی دارند و حتی به من گفتند که نظرات و مواضع شما را می‌بینم و با عبارتی تاییدآمیز از آن‌ها صحبت کردند.

وی با تاکید بر ضروت استفاده از انسجام و وحدت ایجاد شده در سایه شهادت سردارسلیمانی خاطرنشان کرد: نخستین بهره‌برداری ما از شرایط ایجاد شده می‌تواند در همین انتخابات پیش‌رو محقق شود تا مردم حضور پرشور داشته باشند. ارکان دخیل در انتخابات، چه شورای نگهبان و چه وزارت کشور، باید به گونه‌ای عمل کنند که میدان انتخاب مردم باز باشد و مشارکت بالا برود. چرا که میزان حضور مردم در انتخابات پیام صریحی برای دنیا دارد. از آنجا که بخشی از تبلیغات غربی‌ها بر این اساس است که مردم ایران ناراضی و معترض هستند، اگر مشارکت در انتخابات افزایش پیدا کند، تبلیغ آن‌ها خنثی می‌شود و حساب کار خودشان را خواهند کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: نباید این انسجام ملی را خراب کرد. حتی به نظر من خوب است که صدا و سیما صحبت‌های اردشیر زاهدی را پخش کند، ایشان زمانی نماینده ایران در سازمان ملل بوده و زمانی هم وزیر امور خارجه بوده است. مردم باید بدانند که حتی وزیر امور خارجه رژیم سابق هم از مردم ایران دفاع می‌کند و از رفتار آمریکا اعلام انزجار می‌کند. اگر این کار صورت بگیرد مردم ارزش انقلاب را بیشتر می‌فهمند. اگر نظام ما در جهت استفاده از این ظرفیت‌های وطن‌دوستانه بتواند استفاده کند، آنگاه دشمنان جمهوری اسلامی نیز با این اقدام پیام خود را دریافت می‌کنند و عبرت می‌گیرند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت

به گزارش خبرگزاری مهر، ایجاد شرایط مناسب برای دسترس‌پذیرتر کردن محصولات کانون از سیاست‌های کانون پرورش فکری در حوزه عرضه محصولات است. یکی از اهداف و سیاست‌های اصلی کانون در سال ۱۴۰۳ این است که محصولات کانون مانند کتاب، فیلم انیمیشن و بازی بیشتر از گذشته در دسترس مخاطبان قرار بگیرد.

در همین زمینه، یکی از ابزارها و روش‌ها استفاده از سکوهای (پلتفرم‌ها) عرضه محصولات است و یکی از اقدام‌هایی که در این حوزه انجام شده عرضه فیلم‌های سینمایی کانون بر بستر این سکوها است. کانون به تازگی مذاکره‌هایی با سکوهای مختلف انجام داده و اپلیکیشن روبیکا اولین پلتفرمی است که علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌های کانون را از طریق آن مشاهده کنند.

بر این اساس، صفحه‌ای اختصاصی در این پلتفرم برای این موضوع ایجاد شده و تعداد زیادی از فیلم‌های ماندگار کانون در قالب فیلم‌های بلند و انیمیشن در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

انیمیشن‌های شاخص موجود عبارتند از: «بهادر، حکایت کلاه غیبی، توکایی در قفس، مرد و دریا و دزد درخت‌ها». همچنین فیلم‌های بلند «کلید، خمره، آقای مدیر و ضربه فنی» قابل مشاهده است.

نمایش «پریسان» در جشنواره پرتغالی

فیلم سینمایی «پریسان» به کارگردانی کامبیز بابایی در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم پرتغال پذیرفته شده است و به زودی در این فستیوال به نمایش درمی‌آید.

در این جشنواره که در شهر مایا پرتغال برگزار می‌شود، ۱۰۸ کشور حضور دارند.

کامبیز بابایی چندی پیش در جشنواره بین‌المللی صنعت سینما و شخصیت‌های تأثیرگذار که در استانبول ترکیه برگزار شد، جایزه بهترین کارگردان را دریافت کرد. در «پریسان» بازیگرانی همچون فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، سیاوش طهمورث، شقایق فراهانی، مهدی کوشکی، لیندا کیانی، صحرا اسداللهی، هامون سیدی، سیاوش چراغی‌پور، سپیده مظاهری، شارمین علیمحمدی و نادیا شادمان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کد خبر 6080184

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • «نیشتر» را با صدای اردشیر منظم بشنوید
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است
  • نظر علی مطهری درباره بهشت زوری
  • انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست
  • مطهری: دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند
  • فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت
  • ساخت تصاویر هولوگرافیک سه‌بعدی با آیفون ۱۴ !