Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیبت دوباره وریا غفوری در تمرین روز گذشته استقلال این شائبه را به وجود آورد که سطح دلخوری‌ها بین کاپیتان اول تیم استقلال و باشگاه بیش از چیزی است که تصور می‌شود.

طرفداری- عدم شرکت وریا غفوری در تمرینات استقلال، موجب شد تا نگرانی بابت بروز مشکلی بزرگ بین باشگاه و یکی از نفرات اصلی تیم ماجرایی تازه را برای استقلال رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبر ورزشی، روز گذشته و به منظور پیگیری چرایی غیبت مجدد وریا غفوری در تمرینات تیم با یک مقام آگاه در باشگاه استقلال  درباره موضوع قهر وریا غفوری گفت:

وریا غفوری پول فصل هجدهمش را به طور تمام و کمال دریافت کرده و هیچ طلبی بابت فصل قبل ندارد. او در فصل جاری هم باید مانند سایر نفرات ۴۰ درصد از قراردادش را دریافت می‌کرد که با یک اختلاف جزئی آن مبلغ را هم به حسابش واریز کرده‌ایم. آن اختلاف جزئی را هم به زودی به حساب او می‌ریزیم.

این فرد نزدیک به خلیل زاده (سرپرست باشگاه استقلال) درباره علت ناراحتی وریا گفت:

آقای غفوری بابت طلبی که از فصل هفدهم از باشگاه دارد دلخوری دارد و می‌گوید چرا پول دو سال قبلش را نگرفته است. در این باره با او صحبت کردیم و با شرح وضعیت فعلی باشگاه و پرداختی‌های سنگینی که طی این دو، سه روز به همه اعضای تیم داشتیم به آقای غفوری قول داده شد باشگاه به تعهداتش عمل کرده و در اولین فرصت پول او را بپردازد. گر چه باشگاه هم محدودیت‌هایی دارد ولی این موضوع قابل حل است.

از نزدیکان به مسئولان باشگاه هم شنیدیم که وریا به احتمال زیاد از امروز  در تمرینات استقلال شرکت می‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟