Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به حضور ۱۴ هزار نیروی شهرداری در سطح شهر، اعلام کرد که هیچ معبری تاکنون مسدود نشده است. تاریخ انتشار: 10:23 - 19 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۴۹۷۷

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با «میزان» با اشاره به بارش برف در تهران گفت: بارش برف در بزرگراه‌های شهید خرازی، همت، حکیم، همدانی و خیابان ولیعصر تا خیابان شریعتی و قسمت‌های شمالی اتوبان بابایی باعث ترافیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیا شهرداری مشغول کار است؟

اعظم ابراهیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت در حال حاضر ۱۴ هزار نیروی خدمات شهری به همراه کلیه تجهیزات شهرداری در سطح شهر تهران حضور دارند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از همه شهروندان درخواست کرد که از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

وی همچنین با اشاره به تعبیه کیسه های شن و نمک در معابر اصلی از مردم خواست تا در صورت نیاز از این کیسه های تعبیه شده استفاده کنند.

ابراهیمی تاکید کرد که تمام معابر شهر در حال شن‌پاشی هستند و هیچ معبر مسدودی در تهران نداریم.

بیشتر بخوانید:   بارش برف در بزرگراه‌های شمالی تهران ترافیک ایجاد کرده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران وضعیت جوی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری یکی از خادم‌ترین نهادهای خدمت‌رسان است، گفت: این موضوع مطرح شد که باید شهر را جارو کرد و بنده با افتخار اعلام می‌کنم که پاکبان شهرداری تهران هستم.

او با بیان اینکه امیدواریم با همراهی اعضای شورا امور را پیش ببریم، افزود: ما هر تذکری که از سوی اعضا مطرح می شود به دیده منت می‌گذاریم. تلاش ما این است که رضایت شهروندان و اعضای شورا را جلب کنیم. ما با این اعتقاد و روش، عملکرد خود را تنظیم کرده‌ایم و این عملکرد برنامه‌محور و بر اساس برنامه چهارم توسعه مصوب شورا و برنامه بوجه شهرداری است.

نگاه ویژه به مناطق جنوبی شهر

نظری با تأکید بر توجه ویژه به مناطق جنوبی در عملکرد امسال، یادآور شد: تمام تلاش ما این بود که تذکرات و پیشنهادات را در دستور کار قرار دهیم.طبق مصوبه سال گذشته شورای شهر قرار بود ۳۱میدان به نام ۳۱استان نامگذاری شود که امسال این موضوع دنبال خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران هم‌چنین در ادامه در واکنش به اظهارات اعضای شورا با بیان اینکه واقعیت‌ها، تقدیرها و تذکرات دلسوزانه ارائه شد که قابل تقدیر و تشکر است، گفت: تأکید ما بر این بود که در سطح شهر توازن برقرار شود و ممکن است برخی مناطق برخی برنامه‌ها را اجرا نکرده باشند اما ابلاغ ما مبتنی بر توازن در اجرای برنامه‌ها بود.

نظری با تأکید بر اینکه دوستان بر برگزاری مراسم افطاری ساده اهتمام داشتند و سعی کردند چند روز تبلیغات گسترده‌ای انجام دهند، گفت: این اقدام نتیجه همکاری چند معاونت بود، اگر قرار است معاونت فرهنگی و اجتماعی مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر را انجام دهد، معاونت خدمات شهری هم باید وارد شود.

او با بیان اینکه ما از روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه لحظه‌ای آرامش نداشتیم چرا که نگرانی‌هایی از بابت نگهداشت شهر وجود داشت، تأکید کرد: خوشبختانه شهروندان محترم تهرانی مثل همیشه ضمن گرامیداشت روز طبیعت، حرمت روز شهادت حضرت علی (ع) را نیز کاملاً حفظ کردند.

چمن کاری‌های فعلی را حفظ می‌کنیم

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مورد چمن کاری در پایتخت، توضیح داد: به دلیل حفظ منابع آبی چمن کاری جدید نداریم اما تلاش ما این است که چمن کاری فعلی حفظ شود. آبیاری هوشمند زیرسطحی برای چمن هاست و اگر بتوانیم در فضاهایی که چمن کاری صورت گرفته، از این مدل آبیاری استفاده کنیم، به این شکل منابع آبی نیز حفظ خواهد شد.

نظری با بیان اینکه رنگ معابر به عنوان مصوبه خدمات شهری ابلاغ شده بود، گفت: غالب طرح رنگ فیروزه ای بود و تلاش بر این بود که اصالت رنگ حفظ شود. ما سعی کردیم جداول نو رنگ نشوند و در مواردی که رنگ ها پاک شده بود اصلاح صورت گرفت. اگر اقدامات نادرستی شکل گرفته بود باید در نظارت‌ها اصلاح شود.

او افزود: برنامه‌های استقبال از بهار و رنگ کاری جداول زود هنگام ابلاغ شد اما در نقاشی و رنگ کاری، بحث بارش برف و باران مطرح می شود و به همین دلیل در آستانه نوروز صورت گرفت. امسال فشردگی برنامه‌های شهرداری بسیار زیاد بود.

جمع آوری گله سگ‌ها در بزرگراه شهید محلاتی

او در ادامه یادآور شد: دو مجموعه برای نگهداری سگ های بلاصاحب وجود دارد و بر اساس مکانیزم وزارت کشور عمل می شود و اگر قرار بر این باشد که مکانیزم جدیدی تعریف شود، از بررسی آن استقبال می‌کنیم. در بزرگراه شهید محلاتی چندین بار گله سگ‌ها را گرفته ایم و بدون اینکه این سگ‌ها رها شده باشند پس از چند روز شاهد تردد گله ای دیگر هستیم و این برای ما جای سؤال است.

نظری گفت: جمع آوری سگ‌ها به صورت مرتب انجام می‌شود و چند بار به سازمان پسماند و اداره کل خدمات شهری در این خصوص اعلام کرده‌ایم و خودمان نیز از آن رنج می‌بریم. ما این آمادگی را داریم که در بازدید از این دو مرکز عملکرد را تشریح کنیم.

کد خبر 844895 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شوراى شهر تهران شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد
  • زباله‌گرد‌ها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • کارتن خواب‌ها پاکبان می‌شوند
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان