Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش‌سوزی بزرگ استرالیا می‌تواند آب‌وهوای تمام کره زمین را دگرگون کند و پیامدهای گسترده‌ای برای بشر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از فیوچریسم، آتش‌سوزی بزرگ استرالیا در حال اعمال تغییرات گسترده در الگوهای آب‌و‌هوایی و زیست‌محیطی اطراف جهان است.

باوجود این که بسیاری از خبرگزاری‌ها این آتش‌سوزی شدید و عظیم را یک رویداد محلی می‌خوانند که تنها به استرالیا مربوط می‌شود اما گزارش‌های جدید حاکی از آن است که پیامدهای این رویداد بر زندگی میلیون‌ها نفر در قاره‌های دیگر جهان نیز تأثیر خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دودهای ناشی از آتش‌سوزی استرالیا مانند ستون‌های شبیه طوفان به آسمان می‌روند و ابرهای سرشار از آلاینده به سوی دیگر اقیانوس رهسپار می‌شوند، بدین ترتیب به نظر می‌رسد که همه ما تا چند سال آینده با عواقب این رویداد دست و پنجه نرم کنیم. آمار تلفات انسانی در حال صعود است و جانوران بسیاری نیز در این آتش‌سوزی تلف شده‌اند.

این آتش‌سوزی می‌تواند تغییرات آب‌وهوایی زمین را بدتر کند. آتش‌سوزی بزرگ استرالیا نه تنها مقادیر بسیار گاز گلخانه‌ای منتشر می‌کند بلکه ذرات ناشی از دود و گردوغبار می‌تواند گرما را در اتمسفر زمین نگه دارد و باعث گرم شدن بیشتر کره زمین شود.

انتهای پیام/4021/

منبع: آنا

کلیدواژه: آلاینده اتمسفر گرمایش زمین تغییرات آب وهوایی آتش سوزی استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جالب محمد بحرانی از ۳۰۰۰ تومان پدر بزرگ که زندگی اش را تغییر داد (فیلم)



منبع:پیج motiveetalk

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعجب ایرج طهماسب از واکنش محمد بحرانی با آهنگ بندری (فیلم) شوخی سام درخشانی و محمد بحرانی با عقد آریایی و عروسی بهرام رادان و رضا گلزار (فیلم) سنتور نوازی دختر جوان که صداپیشه جناب خان را مجذوب کرد (فیلم)

دیگر خبرها

  • شمس‌آذر با یک تغییر در اندیشه توقف استقلال
  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • خاطره جالب محمد بحرانی از ۳۰۰۰ تومان پدر بزرگ که زندگی اش را تغییر داد (فیلم)
  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • ثبت بیش از ۵۰۰ مورد آلودگی زیست محیطی در لرستان
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • استرالیا بودجه دفاعی خود را افزایش می‌دهد
  • (تصاویر) تغییر ظاهری بزرگ ابراهیم رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟