Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: علت بروز حادثه واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه در کمیسیون فنی مربوطه بررسی شد و بی احتیاطی راننده و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ای که از قبل دارای نقص فنی بود، علت حادثه بوده است.

در همین راستا، رئیس کل دادگستری استان مازندران برای بررسی دقیق علل حادثه واژگونی اتوبوس تهران – گنبد دستور ویژه صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمدصادق اکبری گفت: بنا بر گزارش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سواد کوه مبنی بر واژگونی اتوبوس در مسیر سوادکوه قبل از عبور خطیرکوه به داخل دره در ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه بامداد پنجشنبه، تاکنون ۱۹ نفر فوت کرده و ۲۴ نفر مصدوم شده‌اند که در این میان راننده و کمک راننده اتوبوس هم فوت کرده‌اند.

این مقام عالی قضائی استان مازندران همچنین اظهار داشت: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شده علل حادثه نقض فنی در سیستم ترمز بوده که تحقیقات بیشتر در این خصوص در دستور کار دادستان شهرستان سوادکوه قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران ضمن تسلیت و همدردی با خانواده‌های قربانیان حادثه و آرزوی عافیت و سلامتی برای مصدومان، افزود: این خبر ناگوار که تعداد زیادی از خانواده‌ها را داغدار کرد موجب تأثر اینجانب قرار گرفت.

کد خبر 4821186

منبع: مهر

کلیدواژه: سوادکوه علیرضا قدمی پلیس راه قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قزوین سپاه پاسداران گرگان بارش برف شهرکرد شیراز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه در محدوده تونل چپ دره خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از ساری، سرهنگ یدالله جهان تاب؛ رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به لغو برنامه انسداد مقطعی محور سوادکوه گفت: عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، که قرار بود از اول اردیبهشت به مدت 5 روز در این محور اجرایی شود، به علت تکمیل نبودن ظرفیت تجهیزات عملیاتی لغو شد.

پلیس راه مازندران پیش از این اعلام کرده بود: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه 1403 به مدت 5 روز ، در زمان اجرای عملیات مسدود شده است و در رفت و آمد محدودیت داریم.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: رانندگان با مقررات راهنمایی و رانندگی هرگونه اطلاعات را با شماره گیری شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 می‌توانند به دست آورند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد محور سوادکوه لغو شد
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین