Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید خرمی روز پنجشنبه درگفت وگو باخبرنگار ایرنا،افزود: از جمله ویژگی‌های برجسته این نمایشگاه حضور بهترین و موفق‌ترین ناشران کشور و عرضه آثار آن‌هاست.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فوق  از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های استان میزبان علاقه‌مندان است، ادامه داد: دراین نمایشگاه که از ۱۳ دی ماه جاری آغاز و تا ۲۰ دی ماه ادامه دارد، ۳۴۱ ناشر آثار خود را در ۲۴۰ غرفه به نمایش در آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه ناشران قم گفت:‌ برگزاری همزمان چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان و سومین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان از دیگر ویژگی این نمایشگاه است که موجب شده تا درتمام موضوع‌ها کتاب‌های مختلفی عرضه شود.

خرمی، افزود: کتاب‌های عرضه‌شده در این نمایشگاه درموضوع‌های ادبیات، تاریخ و فلسفه، هنر، پزشکی، حقوق، کتب دانشگاهی، زبان، کمک آموزشی، کودک و نوجوان، روانشناسی و حوزوی است.

وی اظهار داشت: دراین نمایشگاه پنج میلیارد ریال بن کارت توزیع می‌شود ضمن اینکه حداقل تخفیف کتاب‌های عرضه‌ شده ۳۰ درصد است.

خرمی با بیان اینکه یک میلیون ریال بن خرید کتاب به هر بازدیدکننده این نمایشگاه تعلق می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به اینکه نمایشگاه روزهای پایانی خود را سپری می‌کند، از مردم قم درخواست می‌شود که بازدید خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های چاپ و نشر قم گفت: این استان درحوزه چاپ کتاب‌های دینی رتبه نخست کشور و در بخش عمومی در جایگاه دوم صنعت چاپ کشور قرار دارد ضمن اینکه در بخش کودک و نوجوان نیز رتبه دوم کشور را برخوردار است.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۳۰۸ ناشر درقم وجود دارد ضمن اینکه از ابتدای امسال تا پایان آذرماه جاری مجوز هفت هزار و ۸۷۹  عنوان کتاب در این استان صادر و ۲۳ هزار و ۴۷۱ کتاب به مدارس اهدا شده‌است.همچنین در این مدت، ۵۸۸ هزار و ۷۲۰ جلد کتاب از این استان به کشورهای مختلف صادر شده‌است.

این نمایشگاه ۱۲ دیماه با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و بهرام سرمست استاندار قم در محل دائمی نمایشگاه های استان افتتاح و فعالیت رسمی آن از ۱۳ دیماه آغاز شد.

برچسب‌ها اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم نمایشگاه کتاب کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم نمایشگاه کتاب کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم علی لاریجانی اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم نمایشگاه کتاب کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز از برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات و محصولات روستایی در این شهرستان خبر داد. 

یونس فاتح روز یکشنبه در نشست تخصصی برگزاری نمایشگاه عرضه تولیدات و محصولات روستایی با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای حمایت از مشاغل روستایی و اهمیت توجه به اقتصاد روستایی، نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز برگزار می‌شود. 

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های روستایی از جمله فرآوری محصولات کشاورزی، بوم‌گردی، گردشگری، توسعه و ترویج لباس‌های سنتی و قومی و غذاهای بومی محلی برای ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود. 

وی در ادامه اذعان کرد: نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی بخش باسمنج از ۲۷ تا ۳۱ فروردین، بخش مرکزی از دوم تا هفتم اردیبهشت و بخش خسروشاه از نهم تا ۱۴ اردیبهشت در پارک باغشمال تبریز برپا می‌شود. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، وی همچنین ادامه داد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، مسابقات اسب‌سواری و چوگان در پارک باغشمال تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • کتاب در عصر رسانه‌ها
  • جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج
  • نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • رونق توریسم و مبادلات فرهنگی با رویداد‌های ادبی / نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • تجربه لمس فناوری‌های آینده در رویداد تجربه فناوری اینوتکس ۲۰۲۴
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد
  • شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز
  • جزئیات نمایشگاه کار به میزبانی دانشگاه امیرکبیر اعلام شد