Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم استان کردستان پس از سیلی محکم سپاه پاسداران و پاسخ قاطع به حمله موشکی به پایگاه آمریکا، اظهار خوشحالی کردند. ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، انتقام سپاه پاسداران از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و تروریست بود و این انتقام سریع و به‌موقع سبب خوشحالی، شور و شعف همه مردم ایران و ملت‌های آزادی‌خواه جهان اسلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات سنگین موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه، دو پایگاه‌ آمریکایی عین‌الاسد و تاجی در عراق را در هم کوبید و رزمندگان و سبزپوشان شجاع بار دیگر خوشحالی و لبخند به ملت ایران هدیه دادند.

مردم شهید پرور و انقلابی استان کردستان نیز همگام با مردم سراسر کشور از حمله موشکی و پاسخ کوبنده سپاه به آمریکای جنایتکار خوشحال و ضمن قدردانی از این اقدام، خواستار انتقام خون شهید سلیمانی و بیرون راندن همه آمریکایی‌ها از منطقه هستند.

خبرنگار تسنیم به میان مردم رفته تا بازتاب و نظر شهروندان درباره پاسخ محکم و حمله موشکی سپاه پاسداران به به پایگاه‌های آمریکا را منعکس کند.

حمله موشکی سپاه به آمریکا تحسین برانگیز و مایه خوشحالی است

سعید ناصری، یکی از شهروندان سنندجی ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه سپاه اظهار داشت: سپاه به نمایندگی از ملت ایران انتقام سردار سلیمانی را از دولت تروریست آمریکا گرفت، ما بسیار خوشحالیم و امیدوارم که درس عبرتی برای این جنایتکاران باشد.

وی گفت: عملیات اخیر سپاه پاسداران نخستین گام، برای انتقام از خون حاج قاسم سلیمانی بود؛ دشمنان بدانند که ایران هرگز در دفاع از امنیت و آب و خاک خود از هیچ تجاوزگری نمی‌گذرد و در این حمله موشکی سپاه این واقعیت را به تمام جهانیان نشان دادند.

ناصری بیان کرد: همه مردم استان کردستان از این پاسخ تحسین برانگیز سپاه خوشحال و سبزپوشان را حمایت می‌کنند و دشمنان بدانند اگر کوچکترین خدشه و ضربه‌ای به امنیت ما زده شود، قطعاً پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای در برابر تجاوزشان خواهند گرفت.

قدردانی دانشجوی کردستان از سبزپوشان غیور سپاه پاسداران؛ درود به شرفتان

جواد محمودی، یکی از دانشجویان کردستانی با بیان اینکه مردم کردستان همواره حامی نظام و رهبری و اکنون نیز قدردان حمله فراموش‌نشدنی سپاهیان غیور هستند، به خبرنگار تسنیم گفت: ملت ایران برای انتقام سخت سپاه پاسدران از آمریکا لحظه‌شماری می‌کردند، که خوشبختانه محقق شد؛ درود به شرفتان.

وی با بیان اینکه حضور با شکوه و مقتدرانه مردم انقلابی در تشیع پیکر مطهر شهید سلیمانی بسیار عظیم، معنادار و قابل تحسین بود، افزود: مردم داغ دیده که دل پرخونی از آمریکای تروریست داشتند، با این عملیات سپاه خوشحال شدند.

حمله موشکی سپاه آغازگر پاسخ‌های کوبنده‌تر و سخت‌تر بود

جهانبخش کرمی، یکی دیگر از شهروندان سنندجی با بیان اینکه اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به آمریکا نمی‌داد، قطعاً پروترو می‌شدند، افزود: حمله موشکی سپاه پاسداران درس عبرتی برای آمریکا بود که بار دیگر از این غلط‌ها نکنند و جلوی اتفاقات این‌چنینی گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: انتقام خون حاج قاسم سلیمانی حداقل انتظار مردم بود و خوشبختانه سپاه در سریع‌ترین زمان، گام اول را به خوبی اجرا کرد، این اول بسم الله و حمله بعدی کوبنده‌تر و سخت‌تر خواهد بود.

انتقام سخت ـ 35| نماینده ولی‌فقیه در کردستان: سپاه پاسداران گوشمالی سختی به آمریکا‌یی‌ها داد‌انتقام سخت ـ 46| فرمانده سپاه کردستان: حمله موشکی سپاه قدرت و هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکست‌‌قدردانی نماینده کردستان در مجلس خبرگان از حمله مقتدرانه سپاه به آمریکای جنایتکار؛ آفرین به غیرتتان

حمله موشکی سپاه پاسداران امید را در دل مردم زنده کرد

رحیم مرادی، یکی دیگر از شهروندان سنندجی که از حمله موشکی سپاه پاسداران بسیار خرسند بود، اظهار داشت: آمریکا خود را قلدر و ابرقدرت جهان می‌شناخت اما واقعاً در برابر اقتدار و قدرت سبزپوشان با شکست روبه‌رو شد.

وی بیان کرد: با اقدام سریع و کوبنده سپاه جمهوری اسلامی ایران، غرور ملی مردم اسلامی کشور، شأن و منزلت شهید والا مقام سردار دل‌ها حفظ شد؛ عملیات سپاه پاسداران بسیار اقدامی به‌جا و مناسب بود.

مرادی خاطرنشان کرد: ترامپ عوضی، فرد قمار باز و بی‌مغز آمریکای جنایتکار که همه چیز را با برد و باخت حساب می‌کند، این‌بار در برابر سپاه پاسداران برای همیشه باخت.

این شهروند سنندجی با بیان اینکه حمله موشکی سپاه امید را در در دل مردم زنده کرد، یادآور شد: همه ملت ایران برای غیرت، حفظ نظام، امنیت، مصلحت، دین، مذهب و اعتقادات خود تلاش می‌کنند و قطعاً جان دادن در این راه مبارک و پیروز است.

اقدام شجاعانه سپاه پاسداران تمام معادلات دشمن را بر هم زد

حمید بختیاری دیگر شهروند سنندجی ضمن قدردانی از حمله موشکی سپاه، به خبرنگار تسنیم گفت: این اقدام شجاعانه سپاه تمام معادلات دشمن را بر هم زد و اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان داد که دیگر آمریکایی‌ها به‌فکر تکرار چنین جنایت‌هایی نباشند.

وی گفت: دست همه سبزپوشان را می‌بوسم؛ واقعاً افتخار و بر خود بالیده و یقیناً منتظر پاسخ‌های کوبنده‌تر و امیدآفرینانه‌تر هستیم.

انتهای پیام/484/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر موسوی ظهر پنجشنبه در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران افزود: علیرغم اینکه ایران اسلامی چهاردهم اسفند ماه اعلام کرد که این عملیات را انجام می‌دهد آنها از همه تجهیزات و توان خود برای مقابله با این عملیات استفاده کردند اما جمهوری اسلامی ایران مأموریت خود را به خوبی انجام داد و این را به دنیا ثابت کرد که هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است.

وی بیان داشت: علیرغم اینکه صدها مسافرت هوایی غیرنظامی، اقتصادی و … در منطقه در حال انجام بود این عملیات چنان دقیق انجام شد که دنیا را متحیر کرد و آنها به قدرت جمهوری اسلامی ایران پی بردند.

امیر موسوی تصریح کرد: حدود پنجاه سال پیش یک ناو آمریکایی وقتی در منطقه تردد می‌کرد همه دست به سینه می‌ایستادند اما اکنون آمریکا وقتی اتفاقی در منطقه می‌افتد به جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کند که ما در این اتفاق دخل و تصرف یا مشارکتی نداشته‌ایم.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تهدیدها را در زمان و مکان مناسب دقیق و کوبنده جواب می‌دهد و این پیامی برای همه دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

امیر موسوی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا تصریح کرد: برگزاری این یادواره‌ها نشان از آن دارد که مردم شهدای خود را فراموش نمی‌کنند و یاد و نام آنها همیشه زنده است همچنین فرهنگ ایثار و شهادت در دل این دیار جاری و ساری است.

وی با بیان اینکه تاریخ همیشه از پدران و مادران شهدا و همچنین جان برکفان این دیار به نیکی یاد می‌کند، گفت: آنها برای دفاع از مال، جان و ناموس و وطن خود همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

امیر موسوی تصریح کرد: مردم این استان در تاریخ این سرزمین حماسه آفرینی‌های زیادی از خود به یادگار گذاشتند و در دوران دفاع مقدس بیشترین اعزام به جبهه‌ها را به لحاظ جمعیت داشتند و بیشترین آمار را به لحاظ شرکت در انتخابات‌های مختلف نیز در کشور دارند و این نشان از پایبندی مردم این منطقه به آرمان‌ها و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: حماسه آفرینی مردم گچساران در تاریخ ۱۹ بهمن ۵۷ برگ زرینی در تاریخ انقلاب است و تاریخ این دیار مملو از رشادت‌ها، فداکاری‌ها و شجاعت‌های زیادی است و این حکایت از سرافرازی و سربلندی مردم این مرز و بوم دارد.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شجاعت و فداکاری، بارزترین ویژگی مردم کهگیلویه و بویراحمد است و تاریخ هر دیار از حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های افراد شجاع و فداکار خود به نیکی یاد می‌کند و با آنکه قبرهای زیادی در مرزهای کشور وجود دارد که جان خود را برای دفاع از این مرز و بوم فدا کردند، نه تنها ما بلکه آیندگان نیز از این افراد به نیکی یاد می‌کنند و برای همه نسل‌های آینده قابل احترام هستند.

کد خبر 6088461

دیگر خبرها

  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • حزب‌الله انتقام شهادت یک رزمنده خود را گرفت
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی