Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه بروجرد با اشاره به برف‌روبی در محورهای محدوده گردنه زالیان گفت: کلیه مسیرها و جاده‌های این شهرستان به‌علت بارش برف در شب گذشته لغزنده است. ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

عبدالرحمان حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهار داشت: در شب گذشته که بارش برف در بروجرد و گردنه زالیان شروع شد نیروهای عملیاتی راهداری به‌صورت آماده باش درآمدند تا اگر مسیری مسدود شد سریعاً به محل اعزام شده و از مسدودشدن محور جلوگیری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش همکاران و عوامل  راهداری تا ساعت 5 صبح امروز توانستیم تمام جاده‌های محدود به گردنه زالیان را برف‌روبی کنیم تا مشکلی در مسیر نداشته باشیم، سایر محورهای مواصلاتی شهرستان بروجرد باز است و رفت‌و‌آمدها جریان دارد ولی جاده‌ها به‌شدت لغزنده است.

رئیس پلیس راه شهرستان بروجرد ضمن اشاره به رعایت سرعت مجاز رانندگان، پرهیز از شتاب و رعایت فاصله طولی مناسب و پایین‌بودن ضریب اصطکاک در محورهای لغزنده عنوان کرد: کلیه رانندگانی که از مسیر گردنه زالیان تردد دارند نیاز است علاوه بر رعایت نکات ایمنی مجهز به زنجیر چرخ بوده و حتماً وسایل گرمایشی به‌همراه داشته باشند، هم‌چنین رانندگان قبل از حرکت، خودروی خود را از لحاظ سوخت کافی و مناسب چک کنند و با سامانه 141 راهداری تماس گرفته و از امنیت جاده‌ها مطلع شوند.

هشدار راهداری استان مرکزی به رانندگان؛ مه‌‌گرفتگی، بارندگی و لغزندگی در جاده‌های استان مرکزیمه گرفتگی و لغزندگی جاده‌های بروجرد؛ راه روستای «دودانگه» مسدود استمه‌گرفتگی، بارندگی و لغزندگی در جاده‌های ایلام

وی با بیان اینکه مشکل مسدودبودن جاده‌های روستایی را نداریم و عوامل راهداری در حال رفت‌وآمد و انجام وظیفه هستند، بیان کرد: روستاهایی که در محورهای  جنوب شهرستان بروجرد هستند وضعیت خوبی دارند و میزان بارش برف در آنها سبک بوده و بارندگی در روستاهایی که در شمال بروجرد واقع هستند سنگین بوده که جاده‌ها در همان ابتدای ساعت بارش توسط عوامل راهداری پاک‌سازی شده‌اند.

انتهای پیام/ 642/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان را تشریح کرد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین، اردستان و نظنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و رواناب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و آب‌گرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ادامه بارش‌ها تا فردا پیش بینی شده است، توصیه می‌شود از تردد و توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی و ابراهه‌ها خودداری و سفرهای غیرضرور در محورهای این مناطق تا رفع شرایط آب‌گرفتگی لغو شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تیم‌های امدادی در حال تخلیه آب از منازل در معرض آب‌گرفتگی هستند و عوامل راهداری و پلیس با اعمال محدودیت‌های موقت تردد در محورهای سیل گیر و کنترل ترافیک نسبت به ایمن سازی راه‌ها اقدام می‌کند.

شیشه فروش ادامه داد: تداوم بارش‌ها موجب آب‌گرفتگی در محورهای جاده‌ای ورزنه، هرند، جاده علویجه، جاده بادرود به کاشان و محورهای جاده‌ای روستاهای خنج، اردیب و عروسان شهرستان خور و بیابانک شده است و شاهد انسداد موقت جاده بادرود کاشان و کندی تردد در محورها هستیم.

وی گفت: محور جاده‌ای اصفهان - خور و محدوده گردنه زنجیرگاه به دلیل آب‌گرفتگی و نداشتن ایمنی کافی توسط پلیس راه تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر 747300

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است