Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سایپا با انتقال آرمین سهرابیان به استقلال مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه استقلال به دنبال جذب آرمین سهرابیان بودند و قصد داشتند این بازیکن را از سایپا جذب کنند اما با توجه به نیاز ابراهیم صادقی این بازیکن در سایپا ماندنی شد.

احمد مددی معاون و سخنگوی باشگاه سایپا با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی فارس گفت: مذاکرات باشگاه استقلال با سایپا برای جذب سهرابیان صورت گرفت ولی استراتژی باشگاه سایپا این بود که سهرابیان در تیم بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از جدایی احمد مهری و پیوست این بازیکن به مس رفسنجان خبر داد و گفت: قرار است باشگاه در ازای پرداخت مبلغی این بازیکن را راهی رفسنجان کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سایپا فوتبال شهرداری ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آرمین سهرابیان که در دیدار امروز (جمعه) استقلال - شمس آذر قزوین را به دلیل مصدومیت از دست داد، درباره آخرین وضعیت خود گفت: من مشکل جزئی در کشاله پایم اتفاق افتاد و 10، 12 روز دیگر خوب می‌شوم.

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال پس از برتری برابر شمس آذر تصریح کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم. با همه چیز می‌جنگیم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. هواداران لطف کرده و امروز استقبال خیلی خوبی داشتند.

مدافع تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه تا اینجای فصل چهار گل برای تیمش به ثمر رسانده است، خاطرنشان کرد: در ضربات ایستگاهی تاکتیک‌های خوبی داریم و با آقاجواد خوب تمرین می‌کنیم و خدا را شکر در زدن ضربات ایستگاهی جلو می‌آییم و می‌توانیم گل بزنیم.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که به دیدار با تراکتور تبریز می‌رسد یا نه، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که برسم.

یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم
  • آرمین سهرابیان: جز ۲۰ دقیقه آخر تیم برتر میدان بودیم / فیلم
  • سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم
  • دلیل خط خوردن ستاره استقلال مشخص شد
  • علاوه بر سیلوا؛ سهرابیان هم از لیست استقلال خط خورد
  • سهرابیان از لیست استقلال خط خورد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با شمس آذر؛ بازگشت آرمین سهرابیان
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب