Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@01:51:18 GMT

حمله موشکی سپاه مقدمه انتقام سخت است

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۳۰۶۵

حمله موشکی سپاه مقدمه انتقام سخت است

امام جمعه زاهدان گفت: دوستداران و دشمنان انقلاب بدانند که حمله موشکی سپاه مقدمه انتقام سخت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: پروردگار به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی انس و الفت در بین مردم ایران و عراق ایجاد کرد.

 

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه خون شهید حاج قاسم سلیمانی توطئه های دشمنان را خنثی کرد، ادامه داد: همگان از زندگی، اخلاق، معنویت و ایمان حاج قاسم سلیمانی درس بگیریم و ادامه دهنده راه این شهید باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محامی با اشاره به اینکه اجازه ندهیم مقام معظم رهبری جای خالی حاج قاسم سلیمانی احساس کند، ادامه داد: با تلاش شبانه روزی همه ما دست به دست هم دهیم تا جای خالی شهید سلیمانی پر شود.

 

وی از حمله موشکی سپاه ابراز خوشحالی کرد و افزود: حمله موشکی سپاه آغاز انتقام سخت است.  

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مسجد کرمان سردار شهید قاسم سلیمانی انتقام سخت حمله موشکی سپاه مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهارات هرتزوگ درباره انتقام ایران از اسرائیل

به گزارش خبرآنلاین جمهوری اسلامی ایران شنبه و یکشنبه و در پاسخ به تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.

در همین رابطه، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت، تل‌آویو پس از حمله ایران به دنبال جنگ نیست و «در این شرایط، تعادل لازم است.»

او گفت، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بسیاری از رهبران جهان صحبت می‌کند و در پاسخ به اقدامات ایران «گفت‌وگوی صمیمی با متحدان» وجود دارد.

به نقل از ایسنا روابط عمومی کل سپاه پاسداران ایران بامداد یکشنبه (۲۶ فروردین) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اسحاق هرتزوگ گفت: «ما همه را در نظر می‌گیریم. ما خونسرد و شفاف عمل می‌کنیم.»

رئیس رژیم صهیونیستی افزود: «فکر می‌کنم که ما به شیوه‌ای بسیار متمرکز و بسیار مسئولانه عمل می‌کنیم و مطمئن هستم که بر این اساس تصمیمی اتخاذ خواهد شد که اطمینان حاصل کند که از مردم اسرائیل محافظت و دفاع می‌کنیم.»

در همین حال یک مقام صهیونیست گفت، جلسه کابینه جنگی رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه بدون تصمیم‌گیری درباره نحوه واکنش اسرائیل به حمله ایران پایان یافت. به ادعای او، کابینه مصمم به پاسخگویی است، اما هنوز در مورد زمان و محدوده تصمیم‌گیری نشده است.

این مقام مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی «موظف شده است تا گزینه‌های بیشتری برای پاسخ ارائه کند.» جدای از این، یک مقام ارشد دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت که یک مقام اسرائیلی به ایالات متحده گفته است که به دنبال تشدید قابل توجه رویارویی با ایران نیست.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895324

دیگر خبرها

  • شیخ عیسی قاسم: ایران از جنگ فرار نمی‌کند
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • توزیع شیرینی در روستای عرب آباد خسروی به مناسبت انتقام سپاه از اسرائیل + فیلم
  • واکنش مسافران قطار به انتقام سپاه ایران از رژیم خبیث اسرائیل + فیلم
  • دو فیلم سینمایی «خدای جنگ» و «بی پایان» درباره شهید طهرانی مقدم ساخته می شود
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • اولین اظهارات هرتزوگ درباره انتقام ایران از اسرائیل
  • بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل گوشه رینگ قرار گرفتند/ تابوی حمله به اسرائیل شکسته شده است