Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@01:54:39 GMT

تماس با قلعه نویی؛ به تیم ملی می آیی؟

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۳۳۲۲

تماس با قلعه نویی؛ به تیم ملی می آیی؟

سخنگوی فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی در ده روز آینده خبر داد و این بدین معناست که مذاکرات با مربیان مد نظر آغاز شده است. 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از گزینه های مدنظر اعضای هیات رییسه امیر قلعه نویی مربی سپاهان است. جایگاهی که در سال 85 به این مربی رسید اما به دلیل ناکامی در جام ملت ها و نرفتن روی سکو با انتقادات شدیدی مواجه شد تا جایی که برای بازگشت دوباره به فوتبال ایران راهی مس کرمان شد و هدایت این تیم را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بله درست متوجه شده اید. یکی از گزینه های اصلی مربیگری تیم ملی امیر قلعه نویی است. مربی ای که با 5 قهرمانی در لیگ برتر پرافتخارترین مربی در این بازی ها بشمار می رود. یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال از داخل جلسه به امیر قلعه نویی زنگ می زند تا از شرایط کاری اش در تیم سپاهان مطلع شود و اینکه آیا علاقمند است به بهانه تیم ملی، سپاهان را رها کند یا نه؟ خبر رسمی فعلا در این زمینه منتشر نشده است و امیر قلعه نویی هم حرفی نزده و البته این طبیعی است. به این خاطر که اعضای هیات رییسه گزینه های دیگری هم دارند. یحیی گل محمدی و علی دایی. البته همه گزینه ها سعی می کنند ماجرا در سکوت پیش رود تا در صورتی که در این جایگاه قرار نگرفتند مجبور به توضیح نشوند. 

 

در صورتی که امیر قلعه نویی تبدیل به گزینه نهایی فدراسیون فوتبال شود بعید است باشگاه سپاهان مانع از حضور این مربی در تیم ملی شود؛ به خصوص که باشگاه شهر خودرو هم گفته به یحیی تنها در صورت حضور در تیم ملی رضایتنامه می دهد. 

 

 

 

هفته هاست که مارک ویلموتس از تیم ملی جدا شده و هنوز سرمربی تیم ملی انتخاب نشده است که این اتفاق می تواند صعود تیم ملی را به جام جهانی به چالش بکشد. شاید به همین خاطر بود که وزیر ورزش و جوانان با تازگی در نشست با اعضای هیات رییسه تاکید کرد که هر چه سریعتر مربی تیم ملی را مشخص کنید. نمی توان اکنون به صراحت در خصوص مربی آینده تیم ملی اظهار نظر کرد اما آنچه که مسلم است مربی بعدی تیم ملی ایرانی است. امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی و یا علی دایی. امیر قلعه نویی جدا از اینکه پرافتخارترین مربی لیگ برتر است در سال های اخیر همواره مربی تیم های بزرگ باشگاهی بوده و همواره با بازیکنان بزرگ کار کرده است. نکته ای که موجب شد تا اعضای هیات رییسه از حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی تیم ملی دفاع کنند مدیریت این مربی است و بر این باورند اگر این مربی در کنار خود دستیاران قوی داشته باشد می تواند به همراه تیم ملی موفق عمل کند. 

 

حضور در تیم ملی و صعود به جام جهانی بی شک آرزوی دیرینه امیر قلعه نویی است و شاید بعد از این اتفاق مربیگری را رها کند؛ که پیش تر گفته بود اگر مربیگری را رها کند به کار کشاورزی خواهد پرداخت. قطعا به این دلیل که خیلی ها به امیر قلعه نویی می گویند مربی سنتی و این مرز بندی ها بارها و بارها خاطر امیر قلعه نویی را ناراحت کرده است و اصلا چنین باوری ندارد. او می گوید مرز بین مربی ها باید موفقیت و ناکامی باشد و نه مدرن و سنتی. 

 

به نظر می رسد در صورتی که امیر قلعه نویی گزینه نهایی تیم ملی شود محمود اسلامیان عضو اصفهانی هیات رییسه فدراسیون فوتبال باشگاه سپاهان را راضی به این حضور خواهد کرد. البته باید منتظر افکار عمومی هم ماند. شاید خیلی ها موافق حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی نباشد. آنهم بعد از حضور کارلوس کی روش و مارک ویلموتس در تیم ملی. البته همه چیز با چند نتیجه خوب و هدایت تیم ملی به جام جهانی عوض می شود. بدون شک برای اهالی فوتبال نتیجه تیم ملی مهم است. 

 

خیلی ها در گذشته و با انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی گفتند که فدراسیون فوتبال مهره سوزی کرده است. این واژه در مورد علی دایی هم بکار رفت. اما این بار چنین دیدگاهی صادق نخواهد بود چون هم امیر قلعه نویی و علی دایی تبدیل به مربیان باتجربه ای شده اند. و اینبار می توانند بهتر تصمیم بگیرند.

تیم ملی ایران امیر قلعه نویی(سرمربی) فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران امیر قلعه نویی سرمربی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در ترکیه به سر می‌برد، امشب در حاشیه دیدار تیم‌های آنالیا اسپور و گالاتاسرای با وینچنزو مونتلا بازیکن سابق و نامدار فوتبال ایتالیا و سرمربی فعلی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد.

در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
  • صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی فوتبال ایران