Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@19:28:32 GMT

بارش برف 40 سانتی متری در تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۳۳۴۴

مانی جعفریان سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک ضمن اعلام آمادگی کامل برای عملیات برف  روبی گفت: کلیه سایت‌های ۱۱ گانه برف روبی شمال تهران با حضور ۵۰۰ نیروی برف روب و ۵۰۰ نیروی فضای سبز و ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه و غیرمکانیزه برف روب از شب گذشته در آمادگی کامل به سر می‌بردند و از حدود ساعت ۶:۳۰ صبح مشغول اجرای عملیات برف روبی و برف تکانی از درختان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- جعفریان گفت: به رغم حجم بارش که در برخی نقاط منطقه به ۴۰ سانتی متر می‌رسد کلیه معابر اصلی و فرعی باز است.

سرپرست معاونت امور شهری منطقه یک از شهروندان درخواست کرد به دلیل برودت هوا و یخ زدگی سطح معابر از تردد غیر ضرور پرهیز و احتیاط لازم را در هنگام رانندگی و تردد معمول دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برف شهرداری تهران برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸ درصد ظرفیت سد‌های لرستان خالی است

داریوش حسن‌نژاد، در ستاد پیشگیری و هماهنگی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران لرستان، بیان کرد: ۱۲ درصد رواناب‌های کشور به این استان اختصاص دارد.

او با بیان اینکه هشت میلیاردمترمکعب رواناب سالانه در لرستان تولید می‌شود، اضافه کرد: ۴.۵ میلیارد مترمکعب رواناب نیز از استان‌های همجوار وارد این استان می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان اعلام کرد: متوسط افت کسری مخازن این استان در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ شش متر و ۴۰ سانتی‌متر است که معادل افت سالانه ۲۳ سانتی‌متر است.

 

حسن‌نژاد با تأکید بر بیشترین افت سطح آب زیرزمینی لرستان در کوهدشت، ازنا و الیگودرز، یادآور شد: این میزان معادل به‌ترتیب معادل ۲۱ متر و ۵۰ سانتی‌متر و ۹ متر و ۴۰ سانتی‌متر است.

او بیان کرد: ۸۸ میلیون مترمکعب حجم آب مخزن شش سد در حال ساخت لرستان است که این میزان نسبت به سال گذشته از افزایش شش درصدی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خاطرنشان کرد: ۴۲ درصد از حجم مخازن سد‌های این استان در حال حاضر پر است و سد‌های لرستان به‌جز دو سد مروک و ایوشان ذخیرۀ آب لازم را ندارد.

حسن نژاد با اشاره به آبگیری سد کمندان و خواجه‌امیر در سال گذشته، خاطرنشان کرد: ۱۲ میلیون مترمکعب هم‌اکنون در پشت سد کمندان ذخیره است.

او با اعلام بدهی ۳۵ میلیارد تومانی پیمانکاران شرکت آب منطقه‌ای برای سیل ۱۳۹۸ یادآور شد: حتی یک ریال از این مبلغ را با وجود پیگیری‌ها نتوانسته‌ایم پرداخت کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با بیان اینکه مجوز مادۀ ۲۳ سد معشوره صادر شده است و اعتبارات خوبی امسال به این سد اختصاص می‌یابد، توضیح داد: سد معشوره توان ذخیرۀ حدود ۱۲ میلیارد سیلاب را خواهد داشت.

حسن‌نژاد تأکید کرد: فرازبند سد معشوره احداث شده است و عملیات اجرایی این سد امسال با شتاب بیشتری ادامه می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • ۵۸ درصد ظرفیت سد‌های لرستان خالی است
  • پیاده روهای مرکز شهر نفس می کشند | ایجاد محل های جدید برای پارک موتورسیکلت ها
  • برچیدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • افت ۲۳ سانتی‌متری سطح آب‌های زیرزمینی در لرستان
  • فیلم | باران بهاری و آب‌گرفتگی معابر بجنورد