Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@11:00:12 GMT

بازگشت برانکو به ایران منتفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۳۴۴۹

صراط:

در آخرین ساعات دیشب شنیدیم برانکو ایوانکوویچ پرونده بازگشت به ایران و همکاری با تیم ملی را برای همیشه بست.

به گزارش خبرورزشی، گویا تخفیف سنگینی که در ماجرای شکایت از پرسپولیس از برانکو خواسته شده و همچنین تقاضای تخفیف نیم‌میلیون دلاری برای هدایت تیم ملی باعث شده ایوانکوویچ از همکاری با ایران منصرف شود و سراغ گزینه‌های بعدی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابر با شنیده‌های ما برانکو از چین و قطر پیشنهاد دارد. او در کرواسی به دوستان رسانه‌ای خود گفته طی ۷ روز آینده تیم جدیدش را انتخاب می‌کند. در تهران شایعه شده برانکو به یک تیم قطری می‌پیوندد چرا که در دوحه هم شایعه‌هایی پیرامون او به گوش می‌رسد، اما کروات‌ها مدعی هستند مقصد بعدی ایوانکوویچ، چین است. او سابقه کار در فوتبال چین و هدایت تیم شاندونگ لئوننگ را دارد که با این تیم قهرمان سوپرلیگ چین هم شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: برانکو ایران سرمربی تیم ملی پرسپولیس قرارداد صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی

کتاب‌های فروشگاه شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی به مدت یک هفته با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی؛ همزمان با فرارسیدن اردیبهشت و مناسبت‌های ادبی و فرهنگی این ماه همچون بزرگداشت روز سعدی و نثر فارسی، شیخ بهایی، شیخ صدوق، شیخ کلینی و روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی کتاب‌های شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌شود.

علاقه مندان از تاریخ یکشنبه، 9 اردیبهشت به مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به فروشگاه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی از تخفیف 15 درصدی برخوردار شوند.

انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟

این در حالی است که در چند روز گذشته انتشار تعطیلی این شعبه از فروشگاه‌های انتشارات علمی و فرهنگی حواشی را برای این نشر ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • رئیسی پس از بازگشت به تهران: این سفر پیام مهمی داشت
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب