Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@00:59:37 GMT

جسد کوهنورد گم شده در تفتان پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۳۵۴۶

جسد کوهنورد گم شده در تفتان پیدا شد

زاهدان- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: جسد کوهنورد کرمانشاهی بعد از ۱۸ ساعت تلاش در حالی‌که یخ زده بود دقایقی پیش در ارتفاعات تفتان خاش پیدا شد.

به گزارش قدس آنلاین-حسن مصفا اظهار داشت: این کوهنورد ساعت ۱۸ روز گذشته(چهارشنبه) در ارتفاعات تفتان خاش گم شده بود که بلافاصله ۲ تیم پنج نفره امداد کوهستان این جمعیت برای یافتن این کوهنورد فعال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کوهنورد کرمانشاهی به دلیل عدم آشنایی از مسیر اصلی منحرف شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: نیروهای این جمعیت درحال انتقال جسد این کوهنورد هستند.

وی از کوهنوردان و گردشگرانی که قصد صعود به قله و ارتفاعات تفتان را دارند خواست با توجه به شرایط نامناسب جوی و وجود برف در ارتفاعات از صعود بدون هماهنگی و بدون راهنما خودداری کنند.

قله آتش فشانی نیمه فعال تفتان با چهار هزار و ۵۰ متر ارتفاع در ۳۰ کیلومتری شهر خاش و ۱۶۰ کیلومتری زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و در طول سال به ویژه فصل های پاییز و زمستان پوشیده از برف است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جسد کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد عشقی گفت: در پی وقوع سیل و آب گرفتگی برخی معابر عمومی در جنوب کشور و با اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه یزد به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک سیستان و بلوچستان انتخاب شده ۴۰ نفر نیرو‌های امدادی آموزش دیده این استان به این مناطق اعزام شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه سایر تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش در استان قرار دارند، ادامه داد: ۴۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۰ تیم امدادی از شهرستان‌های (اردکان، میبد، مهریز، یزد، اشکذر، خاتم، بافق و بهاباد) و تیم واکنش سریع استان به همراه تجهیزات سیلاب و ۱۴ دستگاه موتور پمپ، موتور برق و کف کش با ۹ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و ۲ دستگاه کامیونت فوسو به منطقه اعزام شد. 


عشقی گفت: این شهر ۶ هزار نفری تحت تاثیر سیلاب قرار گرفت که نیرو‌های عمل کننده و امدادی هلال احمر استان یزد به همراه تیم‌های عملیاتی چند استان دیگر نسبت به توزیع اقلام امدادی و زیستی به سیل زدگان می‌پردازند.


 وی اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط اهالی بلوچستان+ فیلم
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • جزئیات واژگونی لودر راهداری و فوت ۳ نفر در سیستان و بلوچستان