Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران امروز با حضور در سالن وزنه مجموعه انقلاب تمرین کردند.

فرهاد مجیدی و وریا غفوری قبل از شروع تمرین امروز با هم خوش و بش کردند.

بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را زیر نظر علی ربانی گرم کردند.

وریا غفوری همراه سایر بازیکنان وزنه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله بعدی، بازیکنان در ۱۱ بخش و به صورت چرخشی آیتم‌های مختلف بدنسازی را انجام دادند.

علی کریمی به علت سرماخوردگی در تمرین امروز حضور نداشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان اصلی کارزار ما با دشمن، مراکز علمی و دانشی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز در مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور 1403 اظهار داشت: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (ع) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

وی شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسرد کننده خواند و گفت: امروز می‌بینیم که به‌فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.

غفوری افزود: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.

امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، عنوان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که با فکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.

غفوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جزء بهترین کارهایی است که مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) هم واقع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس
  • میدان اصلی کارزار ما با دشمن، مراکز علمی و دانشی است
  • مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد